ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15748
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
مهم‌ترین رویدادهایی امنیتی امروز افغانستان

مهم‌ترین رویدادهایی امنیتی امروز افغانستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، دزدی از مواد مخدر کشف شده در «هلمند» و دستگیری 18 قاچاقبر،کشف 6 قلاده شیر قاچاق، کشته شدن 35 تروریست مهم‌ترین رویدادهای امنیتی 16 فروردین افغانستان است. دزدی نیروهای امنیتی از مواد مخدر کشف شده در هلمند مقام‌های ولایت هلمند، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، دزدی از مواد مخدر کشف شده در «هلمند» و دستگیری 18 قاچاقبر،کشف 6 قلاده شیر قاچاق، کشته شدن 35 تروریست مهم‌ترین رویدادهای امنیتی 16 فروردین افغانستان است.

دزدی نیروهای امنیتی از مواد مخدر کشف شده در هلمند

مقام‌های ولایت هلمند، از دزدیدن مواد مخدر کشف شده از سوی نیروهای امنیتی خبر می‌دهند و تأکید می کنند که مواد اصلی کشف شده به آنها نمی‌رسد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، «سید احمد ورور»، رئیس مبارزه با مواد مخدر ولایت هلمند در یک نشست در این ولایت، به خبرنگاران گفت که مواد مخدر اصلی کشف شده توسط نیروهای امنیتی، به این ریاست آورده نمی‌شود . 

دستگیری 18 قاچاقبر

نیروهای پلیس مبارزه علیه مواد مخدر وزارت کشور، طی 24 ساعت گذشته، در 14 عملیات مختلف 18 قاچاقبر مواد مخدر را دستگیر کردند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور افغانستان با انجام 14 عملیات در بخش‌هایی از کابل،بغلان،ارزگان و ننگرهار 18 قاچاقبر و 8 پرچون فروش مواد مخدر را بازداشت کردند. 

کشته شدن 35 تروریست عضو گروه داعش در ولایات افغانستان

نیروهای امنیتی افغانستان در 6 عملیات مشترک ضد تروریستی در ولایات مختلف موفق به نابودی 35 ترویست شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، نیروهای امنیتی افغانستان در بخش‌هایی از ولایات «محمداغه» ولایت «لوگر»، شهرستان «شاه جوی» ولایت زابل، شهرستان «شیندند» ولایت هرات، شهرستان «علیشنگ» ولایت لغمان، شهرستان «اچین» ولایت ننگرهار و ولایت ارزگان 6 عملیات ضد تروریستی انجام دادند.

کشف یک ماشین بمب گذاری شده در کابل

مقامات امنیتی از دستگیری یک عامل انتحاری که قصد حمله تروریستی در کابل را داشت خبر دادند.

در اطلاعیه پلیس کابل آمده است یک ماشین بمب گذاری شده در منطقه پنجم این شهر توسط نیروهای امنیتی کشف شده است.

 این بمب در این ماشین به طور ماهرانه‌ای برای حمله تروریستی جاسازی شده بود که توسط نیروهای امنیتی کشف و خنثی شد.

از قاچاق 3 قلاده شیر به پاکستان جلوگیری شد

6 قلاده شیر که به پاکستان قاچاق می‌شدند توسط پلیس مرزی افغانستان توقیف و به باغ وحش کابل تحویل شدند.

وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که 6 قلاده شیر که ربایندگان قصد انتقال آنها را به پاکستان داشتند توقیف شده اند و به باغ وحش کابل تحویل می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، 6 قلاده شیر را که ربایندگان تلاش داشتند تا به طور ماهرانه در یک ماشین باربری جابجا و به خارج از کشور انتقال دهند توسط پلیس مرزی توقیف شده است.

 افغانستان عملیات «خالد» برای سرکوب طالبان را آغاز کرد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که عملیات بهاری سرکوب طالبان در سال 1396 با عنوان «خالد» در 13ولایت و 16 منطقه این کشور آغاز شده است.

وزارت کشور افغانستان: به مشکلات زندانیان پلچرخی رسیدگی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که یک هیات مشترک از این وزارت و اداره دادستانی کل موظف شده تا موضوع اعتراض زندانیان پلچرخی را بررسی و مشکل آنها را حل کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.