ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15752
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
جانباز 70 درصد ساوجی به جمع شهدا پیوست

جانباز 70 درصد ساوجی به جمع شهدا پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس و همسنگران واقعی شهدا هستند که بعد از سالیانی پر رنج در جمع شهدا حاضر می شوند. سید مصطفی کشفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه به خبرنگار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس و همسنگران واقعی شهدا هستند که بعد از سالیانی پر رنج در جمع شهدا حاضر می شوند.

سید مصطفی کشفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه به خبرنگار نارخبر، گفت: شهید "عباس روشن‌کوکب" جانباز شیمیایی ۷۰ درصد که ۳۴ سال با تحمل درد و رنج، یاد شهدا را زنده نگه داشته بود، امروز در حین درمان به خیل عظیم همسنگرانش پیوست.

وی افزود: این جانباز سرافراز در عملیات خیبر به تاریخ پنجم اسفندماه سال ۱۳۶۲ از سوی دشمن مورد حمله شیمیایی در جزیره مجنون قرار گرفت.

شهید روشن ساوه

کشفی با اشاره به سخنان رهبری درخصوص جانبازان بیان کرد: ارزش و منزلت جایگاه جانبازان در این کلام رهبر معظم انقلاب مشخص است که فرمود:«جانبازان هم شهداى زنده‌اند؛ شما جانبازان عزیز هم مثل شهدا هستید؛ شهید هم همین ضربه‌اى را که جانباز تحمل کرده است، او هم تحمل کرده؛ سرنوشت او پرواز و رفتن بود، سرنوشت این فعلا ماندن.»

وی ادامه داد: تحمل ۳۴ سال درد و درمان های متعدد، جانبازان را به اسطوره های مقاومت تبدیل می کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه با اشاره به شهادت این جانباز در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) تهران اظهار کرد: پس از انتقال پیکر شهید، مراسم تشییع ساعت ۹:۳۰ صبح پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه از مقابل بیمارستان شهید مدرس ساوه آغاز و به سمت گلزار شهدا ادامه می یابد تا در جمع شهدا آرام بگیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.