ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15794
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۳۲
  • 481 بازدید
  • ارسال توسط :
تقلب آشکار در انتخابات کانون هلال احمر دانشگاه قاضی طباطبائی ارومیه

تقلب آشکار در انتخابات کانون هلال احمر دانشگاه قاضی طباطبائی ارومیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان،طبق اخبار موثق و مکالمه های ضبط شده از طرف دانشجویان دانشگاه قاضی طباطبائی با مسئولین برگزاری انتخابات کانون هلال احمر معلوم شد که تقلب واضح و حق خوری توسط مسئولین برگزاری انتخابات کانون هلال احمر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان،طبق اخبار موثق و مکالمه های ضبط شده از طرف دانشجویان دانشگاه قاضی طباطبائی با مسئولین برگزاری انتخابات کانون هلال احمر معلوم شد که تقلب واضح و حق خوری توسط مسئولین برگزاری انتخابات کانون هلال احمر دانشگاه شهید قاضی طباطبائی صورت گرفته است.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ات رسیده توسط مدارک موجود در دست انتخابات را طوری مهندسی نموده اند که آن شخصی که برای انتخابات کانون مورد نظر ثبت نام نموده ادعا میکند که رای شخص مورد نظر به اسم ع.ی بالای ۳۰ عدد میباشد و ادعای ایشان به همراه رای دهندگانی که در پای صندوق بودند قابل اثبات میباشد.
حال شخص دیگری که از افراد کانون هلال احمر هم ثبت نام کرده بودند که با یک حرکت وقیحانه از طرف مسئولین برگزاری انتخابات رای ها به طرزی دلخواه شمارش میشود که در اعلام نتیجه شمارش آراء در اولین مرحله ادعا میکنند که رای های شخص ع.ی با نفر مقابل که از افراد قدیمی هلال احمر بود، برابر میباشد. بعد از شمارش آراء مضحکانه اعلام میکنند که شخص ع.ی یک رای کمتر از نفر مقابل دارد و در حین شمارش آراء اشتباه شده است!

فی المجلس بعد تماس های پی در پی با مسئولین ذی الربط بهانه هایی چون مشروط بودن شخص ع.ی و عضویت نداشتن در کانون مورد نظر اعتراض شخص ع.ی را بیخود میدانند و شخصی که از قبل مورد نظر کانون هلال احمر بود را برنده انتخابات اعلام می نمایند.

اکنون باید مسئولین فرهنگی و هیئت ناظر بر انتخابات کانون های مورد نظر در دانشگاه پاسخگو باشند که با افراد متخلف چگونه برخورد خواهند کرد و چگونه حق الناس بودن این موضوع و حق شخص ع.ی را از پایمال شدن در یک دانشگاه اسلامی نجات میدهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.