ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15805
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای نکا با محوریت « سردار طوسی » برگزار شد

یادواره شهدای نکا با محوریت « سردار طوسی » برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب‌یزدی استاد حوزه علمیه شامگاه پنج شنبه در دهمین یادواره ۴۳۲ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار طوسی و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: انقلاب ما با خون شهدای این نظام به این درجه از قدرت و اقتدار رسیده است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب‌یزدی استاد حوزه علمیه شامگاه پنج شنبه در دهمین یادواره ۴۳۲ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار طوسی و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: انقلاب ما با خون شهدای این نظام به این درجه از قدرت و اقتدار رسیده است و پاسداشت یاد شهدا مهمترین وظیفه ما است.

این استاد حوزه علمیه افزود: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و ما باید شهدا را در همه حال حاضر در برابر خود ببینیم و در ادامه راه شهدا و عمل به وصایای انان ثابت قدم باتشیم.

ادیب یزدی ادامه داد: شهدا بن‌بست‌های تاریخ را شکستند و راه را باز کردند و اکنون ما در ادامه راه شهدا، مهمترین وظیفه نگهبانی از یاد و نام آنان و عمل به وصایای آنان را برعهده داریم.

وی از شهدای مازندران با عنوان شهدای بزرگ خط شکن نام برد که هرگاه سرداران جنگ در طول این دفاع مقدس به بن بست می رسیدند به سراغ رزمندگان مازندران آمده و این رزمندگان راه را برای آنان باز می کردند و دارای روحیه خستگی ناپذیر بودند.

ادیب یزدی ادامه داد: شهدای دفاع مقدس همچون شهدای بدر هستند که برای جنگ و نبرد با دشمن تشویق می شدند و شهدای مدافع حرم همچون شهدا احد هستند که علی رغم همه مشکلات و ناامنی های موجود و عدم تشویق به جنگ وارد جنگ شدند.

وی گفت: شهدای مدافع حرم با دفاع در سوریه در واقع مملکت ما را در برابر دشمن و هجوم و حمله دشمنان در امان نگه داشتند که اگر این ایثار شهدای مدافع حرم نبود؛ اکنون  باید در کرمانشاه و قزوین و شهرهای مختلف با داعش می‌جنگیدیم.

این استاد حوزه علیمه قم با بزرگداشت نام و یاد شهدا با تشکر از خانواده‌های شهدا و صبر و بربادری آنان در طول این مدت، گفت: خانواده‌های شهدا لحظات بزرگ  و عظیمی با شهدا داشتند و شما همسران شهدا باید بدانید که در عظمت شهادت شوهرانتان شریک هستند و اگر شهدا شهید  شدند و رفتند؛ شما شهید شدید و ماندید.

امام جمعه نکا هم در این مراسم شهدا را ناظر بر اعمال و رفتار ما دانست و از آنان بعنوان شاهدان حاضر و ناظر نام برد.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی با تاکید بر ادامه راه شهدا گفت: همه ما در ادامه راه شهدا وظیفه حراست از ارزش ها و آرمانهای انقلاب را برعهده داریم و نباید برخی مشکلات بر این اراده و دفاع از ارزش ها خللی وارد کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.