ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15813
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
  • 456 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری طرح ملی دادرس در ۱۴ مدرسه رودبار

برگزاری طرح ملی دادرس در ۱۴ مدرسه رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، دکتر حمید آقاجانی، اظهار کرد: طرح ملی دادرس در ۹ مدرسه دخترانه و۵ مدرسه پسرانه در ۳ منطقه رودبار ، رحمت آباد و عمارلو توسط مربیان هلال احمر و آموزش و پرورش تدریس گردید. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، دکتر حمید آقاجانی، اظهار کرد: طرح ملی دادرس در ۹ مدرسه دخترانه و۵ مدرسه پسرانه در ۳ منطقه رودبار ، رحمت آباد و عمارلو توسط مربیان هلال احمر و آموزش و پرورش تدریس گردید.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح ملی دادرس از هر مدرسه متوسطه اول یک تیم ۱۴ نفره منتخب به جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار معرفی شدند.

مدیر آموزش و پرورش رودبار بیان داشت: آموزشهای تکمیلی تیمها جهت شرکت در المپیاد شهرستانی در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

آقاجانی آزمونهای این المپیاد شامل پناهگیری، خروج ایمن و حمل مصدوم و کنترل علایم حیاتی و آزمون کتبی در بین تیمها عنوان نمود.

وی بیان کرد: در مرحله شهرستانی قسمت پسران  مدرسه مالک اشتر منجیل با کسب امتیاز ۲۴۹ به مقام اول  شهرستان، مدرسه شهید پیروی لوشان با کسب امتیاز ۲۴۳ به مقام دوم و مدرسه شهید بهشتی رودبار با امتیاز ۲۲۷ به مقام سوم این رقابتها دست یافتند.

مدیر آموزش و پرورش رودبار، بیان نمود: در بخش دختران نیز مدرسه شهید مفتح دختر به مقام اول مسابقات  با کسب امتیاز ۲۴۱/۵۷و مدرسه زنده یاد علیرضا کوچکی به مقام دوم مسابقات با کسب امتیاز ۲۱۱/۲۸ و مدرسه ولیعصر منجیل به مقام سوم مسابقات طرح ملی دادرس با کسب امتیاز ۲۰۰/۵۷دست یافت .

به گفته وی تیمهای برتر این دوره از رقابتها به مسابقات استانی راه پیدا می کنند.

انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.