ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15867
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
راهیان نور مایه قدرت نمایی نظام اسلامی است

راهیان نور مایه قدرت نمایی نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جعفر بدری رئیس  کل دادگستری لرستان بهمراه 120 نفر از خانواده کارکنان مجموعه های قضایی استان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان بازدید بعمل آوردند.رئیس کل دادگستری استان لرستان در بازدید از شلمچه و […]

اردوی راهیان نور دادگستری لرستانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جعفر بدری رئیس  کل دادگستری لرستان بهمراه 120 نفر از خانواده کارکنان مجموعه های قضایی استان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان بازدید بعمل آوردند.
رئیس کل دادگستری استان لرستان در بازدید از شلمچه و کربلای ایران، گفت: فلسفه حضور در اردوهای راهیان نور، آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و لمس سختی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.
وی گفت: در حالی که انقلاب شکوهمند ایران سالهای نخستین خود را تجربه می کرد، استکبار جهانی با همدستی 36 کشور فرصت طلب استعماری با علم نمودن حزب بعث عراق به سرکردگی صدام ناجوانمردانه به آب و خاک کشورمان تاختند لیکن با پایداری و مقاومت دلاور مردان و شیر زنان ایرانی، پوزه نجسشان به خاک پشیمانی مالیده شد.
اردویراهیان نور کارکنان دادگستری لرستانبدری افزود: وقتی دشمن استقبال مردم را در بازدید از مناطق جنگی و میثاق با شهدا می‌بیند در وجودش دلهره و ترس بوجود می آید، در حقیقت راهیان نور همچون رژه جنگی و مایه قدرت نمایی نظام اسلامی در برابر جهان سلطه است، راهیان نور روحیه انقلابی را بوجود آورده و تقویت می کند، روحیه ای که نیاز امروز ماست، روحیه ای که دیروز در شهدا بود و ما امروز با حضور در محل عروج شهدا آن را از ایشان هدیه می‌گیریم. 
رئیس شورای قضایی استان لرستان تاکید کرد: شرکت در اردوی راهیان نور به همراه خانواده قطعا” آثار و برکات دو چندانی خواهد داشت. زیرا مقدس ترین نهاد اجتماعی یعنی خانواده در مقدس ترین سرزمینها که با خون پاک شهدا مزین شده است در صفا و صمیمیت، قدردان جانفشانی های فرزندان ایران و امنیت و اقتدار امروز کشور می‌شوند. پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دادگستری کل لرستان نیز به نحو مطلوب از این ظرفیت استفاده کرده است.
راهیان نور مایه قدرت نمایی نظام اسلامی است
این مقام قضایی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین نیازهای یک نظام، انسجام نیروهای مردمی از لحاظ کمی و کیفی است، این امر به خوبی در مناطق سرزمین نور قابل مشاهده است.
بدری ادامه داد: در حقیقت این جمع مردم که به برکت شهدا در مناطق عملیاتی حضور می‌یابند تجلی اتحاد ملی در برابر تهدیدات و تحریم های دشمنان است و بسیج فکری فرهنگی با هدفی مشترک تشکیل می دهند. مضافا” راهیان نور امری برای رسیدن به همدلی و همزبانی است، هنگامی که مردم با هر سلیقه ای کنار هم جمع میشوند، نهایتا” این شهدا هستند که خودنمایی می کنند و موجب انسجام ملی می گردد و زائران شهدا در اینگونه اردوها همواره همدل و همزبان می شوند. 
قدرت علی پور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دادگستری کل لرستان نیز ضمن ابراز رضایت از مجموعه اردوگاه میثاق آبادان و تشکر ویژه از زحمات سرهنگ صارمی، سرهنگ عطارزاده، بهمن آبادی مسئول اردویی بسیج قوه قضائیه و تمامی پرسنل مرکز بسیج قوه قضائیه بیان کرد: قطعا شهادت در گفتمان انقلاب و اسلام  به عنوان یکی از آرمان های اساسی و مهم مطرح است.
راهیان نور مایه قدرت نمایی نظام اسلامی استوی گفت: لذا باید شهادت به عنوان عامل سعادت دنیوی و اخروی و عنصر بقای انقلاب و اسلام معرفی شود، ایجاد ارتباط عمیق بین نسل سوم و چهارم با نسل های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است، فکر و نظام اسلامی وقتی مستمر می گردد که آرمان هایی که نسل های اول انقلاب داشتند نیز به شکلی به نسل های حاضر منتقل شود.
این مقام مسئول اظهار کرد: یکی از این آرمان ها، ایثار جان در راه خداست که نسل جوان آن را به شکلی در این سرزمین ها ی مقدس لمس می کند تا بتواند به شکل عملی در راه دفاع از حریم اسلام جان فشانی کند. بی شک الگوی جوانان شجاعی که داوطلبانه برای دفاع از حریم آل الله به کشورهای سوریه و عراق اعزام می شوند؛ همین شهدای هشت سال دفاع مقدس سرزمینمان است.راهیان نور مایه قدرت نمایی نظام اسلامی است
علی پور ضمن اشاره به جان‌فشانی‌های رزمندگان استان لرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس تشریح کرد: مردمان لرستان از گذشته تاکنون همواره در دفاع از کشور پیشگام و پیشرو بوده اند و تاریخ گواه صادقی از میهن دوستی و دشمن ستیزی ایشان است، امروز نیز در عرصه دفاع از حریم آل الله نیز اوّلین شهید مدافع حرم و همچنین جوان ترین شهید مدافع حرم از شهرستان ازنا استان لرستان هستند.
وی گفت: امروز بیش از هشت سال است که شهید زنده ایران، مرزبان جان برکف، سیّد نورخدا موسوی در بستری آرمیده که قیاما” قعودای دیگر است، امروز وظیفه رسانه ها در برابر شهدا دوچندان بلکه صد چندان می شود آنهم در دورانی که به جنگ نرم شهرت یافته است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مصداق امر به معروف است.
فرمانده بسیج دادگستری لرستان در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی در برگزاری اردوهای خانوادگی راهیان نور جهت پرسنل دادگستری کشور داشته است بخصوص امسال که با برنامه ریزی صحیح در ایام تعطیلات نورزی توانسته رضایت همکاران و خانواده‌های ایشان را جلب کند.
لازم به ذکر است در این اردو از مناطق شلمچه، علقمه، طلائیه، پاسگاه زید، مسجد جامع خرمشهر، نهر خین، باغ موزه دفاع مقدس آبادان، اروندکنار، منطقه عملیاتی رمضان، مزار 171 شهید گمنام، قرارگاه جستجوی مفقودین و مناطق جنگ زده شهرها در معیت دو تن از راویان دفاع مقدس آقایان محمودی و عبدیان بازدید بعمل آمد، ضمنا” در مسیر بازگشت نیز کاروان لرستان به زیارت حضرت دانیال نبی(ع) در شوش مشرف شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.