ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15871
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
سناتور آمریکایی: رفتن به سوریه به معنای جنگ جهانی سوم است

سناتور آمریکایی: رفتن به سوریه به معنای جنگ جهانی سوم است

یک سناتور جمهوری خواه متهم کردن بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دست داشتن در “حمله شیمیایی” به منطقه خان شیخون در این کشور را بی معنی دانست و درباره ورود آمریکا به سوریه هشدار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المنار لبنان، […]

یک سناتور جمهوری خواه متهم کردن بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دست داشتن در “حمله شیمیایی” به منطقه خان شیخون در این کشور را بی معنی دانست و درباره ورود آمریکا به سوریه هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المنار لبنان، ریچارد بلک سناتور جمهوری خواه آمریکا متهم کردن بشار اسد به دست داشتن در “حمله شیمیایی” به منطقه خان شیخون در نزدیک شهر ادلب سوریه را بی معنی و فاقد منطق دانست و گفت: “اسد در آستانه شکست دادن داعش است، پس چه توجیهی دارد که ناگهان به استفاده از گاز علیه زنان و کودکان متوسل شود؟ این معنی است”.

وی افزود: “اگر به سوریه برویم این بدان معنا است که وارد یک جنگ جهانی سوم براساس اطلاعاتی می شویم که تروریست ها ارایه داده اند. اگر اسد را سرنگون کنیم، با این کار به داعش کمک می کنیم”.

ریچارد بلک این سوال را مطرح کرد که “اگر اسد سرنگون شود، چه آدم های خوبی امور سوریه را به دست خواهند گرفت”؟

آمریکا بامداد امروز جمعه یک پایگاه نظامی الشعیرات سوریه را با 59 فروند موشک از نوع توماهوک هدف قرار داد.

فرماندهی کل ارتش سوریه با محکوم کردن حمله آمریکا به پایگاه الشعیرات، این اقدام را تجاوزگری و کمک به تروریست ها دانست و اعلام کرد که در جریان آن شش نفر کشته شده اند.

فرماندهی کل ارتش سوریه همچنین حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه را حمایت واشنگتن از گروههای تروریستی نظیر داعش و جبهه النصره دانست.

به گفته استاندار حمص، شماری از غیرنظامیان در یک روستای مجاور این پایگاه نیز کشته یا زخمی شده اند.

رئیس مجلس نمایندگان روسیه “دوما” تاکید کرد که آمریکا با حمله موشکی به سوریه همه تلاش ها برای مبارزه با تروریسم را به باد داد.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه نیز به نوبه خود گفت: حملات آمریکا به سوریه به نفع کسانی است که می خواند مذاکرات ژنو و آستانه را به شکست بکشانند و حکومت در سوریه را با استفاده از زور تغییر دهند.

وزیر خارجه روسیه گفت: آمریکا با این کار خود قصد داشت تا نگاهها را از رفتار جبهه النصره منحرف کند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.