ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15906
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۴:۰۹
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
بیش از ۲۰۰ غیرنظامی در حملات ائتلاف آمریکایی به سوریه کشته شدند

بیش از ۲۰۰ غیرنظامی در حملات ائتلاف آمریکایی به سوریه کشته شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی العهد، دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا از اول ماه گذشته میلادی تاکنون ۲۰۴ غیرنظامی در سوریه را به قتل رسانده است. بر اساس این گزارش، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی العهد، دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا از اول ماه گذشته میلادی تاکنون ۲۰۴ غیرنظامی در سوریه را به قتل رسانده است.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام این نهاد حقوق بشری، این افراد در جریان حملات ائتلاف آمریکایی به شهر الرقه و حومه آن قربانی شدند.

دیدبان حقوق بشر سوریه همچنین اعلام کرد: بیش از ۶۰ نفر از قربانیان حملات ائتلاف آمریکایی به شهر الرقه را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

گفتنی است، حملات جنگنده های ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا به عراق و سوریه طی سالهای گذشته تاکنون به قربانی شدن صدها غیرنظامی منجر شده است. آمریکایی ها بارها ضمن اذعان به قربانی شدن غیرنظامیان سوری و عراق در حملات ائتلاف، مدعی شدند که این حملات، اشتباهی انجام شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.