ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16078
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲:۱۶
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :

هلاکت معاون سرکرده داعش در شرق عراق

صادق الحسینی، رئیس کمیته امنیتی شورای استان دیاله اعلام کرد که یکی از برجسته‌ترین معاونان ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش به دست نیروهای بسیج مردمی در منطقه حمرین در شمال شرق شهر بعقوبه به هلاکت رسید. الحسینی در مصاحبه با پایگاه سومریه نیوز گفت: نیروهای تیپ ۱۱۰ بسیج مردمی با اجرای عملیاتی کم‌نظیر در منطقه حمرین […]

صادق الحسینی، رئیس کمیته امنیتی شورای استان دیاله اعلام کرد که یکی از برجسته‌ترین معاونان ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش به دست نیروهای بسیج مردمی در منطقه حمرین در شمال شرق شهر بعقوبه به هلاکت رسید.

الحسینی در مصاحبه با پایگاه سومریه نیوز گفت: نیروهای تیپ ۱۱۰ بسیج مردمی با اجرای عملیاتی کم‌نظیر در منطقه حمرین واقع در ۵۸ کیلومتری شمال شرق بعقوبه، ابویعقوب العراقی را که یکی از سرشناس‌ترین معاونان ابوبکر البغدادی بود، به هلاکت رساندند.

الحسینی افزود: اطلاعات موجود نشان می‌دهد که العراقی یکی از فرماندهان ارشد داعش در استان دیاله بود و هلاکت وی ضربه سنگینی به این گروه تروریستی وارد کرده است؛ گروهی که بسیاری از فرماندهان خود را در عملیات ماه‌های گذشته بسیج مردمی و دیگر نیروهای امنیتی از دست داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.