ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16116
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۴۴
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
شهادت هنرمند متعهد و سید شهیدان اهل قَلَم “سیدمرتضی آوینی”/امام خامنه ای: خود را بزرگ‏ترین داغدار آن عزیز می دانم

شهادت هنرمند متعهد و سید شهیدان اهل قَلَم “سیدمرتضی آوینی”/امام خامنه ای: خود را بزرگ‏ترین داغدار آن عزیز می دانم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، شهید آوینی  پس آن که به سوی فیلم سازی برای جهاد کشانده شد و بعدها در این گروه، مجموعه فیلم‏های "روایت فتح" را به انجام رسانید. شهید آوینی از سال 1367 به فعالیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، شهید آوینی  پس آن که به سوی فیلم سازی برای جهاد کشانده شد و بعدها در این گروه، مجموعه فیلم‏های "روایت فتح" را به انجام رسانید. شهید آوینی از سال 1367 به فعالیت در حوزه هنری پرداخت و آثار متعددی را در این زمینه از خود به یادگار گذاشت.

 شهید از سال 1371 با تأکید مقام معظم رهبری فعالیت دوباره‏ای را در جهت ساخت سری جدید روایت فتح آغاز کرد و همزمان با فعالیت گروه تفحص، تصاویر جدید روایت فتح را ضبط نمود.

 سیدمرتضی آوینی سرانجام در بیستم فروردین 1372، در یکی از فیلمبرداری‏هایی که گروه روایت فتح در منطقه فکّه داشتند، بر اثر انفجار مین به خیل شهدا پیوست.

پیکر پاک آن شهید با حضور مقام معظم رهبری تشییع شد و از جانب معظم‏له، وی "سید شهیدان اهل قلم" نامیده شد. در مراسم تشییع شهید آوینی، حضرت آیت‏ اللَّه خامنه‏ای، خود را بزرگ‏ترین داغدار آن عزیز خواندند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.