ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16122
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۵۹
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
نیکی هیلی: عزل اسد اولویت آمریکاست

نیکی هیلی: عزل اسد اولویت آمریکاست

سفیر آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه‌ای تاکید کرد، تغییر رژیم در سوریه یکی از اولویت‌های دولت ترامپ در این کشور جنگ زده است.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل طی مصاحبه‌ای با برنامه “وضعیت کشور” شبکه سی ان ان گفت: شکست تروریست‌های […]

سفیر آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه‌ای تاکید کرد، تغییر رژیم در سوریه یکی از اولویت‌های دولت ترامپ در این کشور جنگ زده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل طی مصاحبه‌ای با برنامه “وضعیت کشور” شبکه سی ان ان گفت: شکست تروریست‌های داعش، کاهش نفوذ ایران در سوریه و عزل بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه از اولویت‌های واشنگتن است.
نیکی هیلی در این مصاحبه که شب گذشته پخش شد، گفت: نمی‌توانیم یک سوریه مسالمت آمیز را با حضور اسد متصور باشیم.
اظهارات کنونی نماینده آمریکا با سخنان پیشین او قبل از حمله هوایی آمریکا به یک پایگاه هوایی سوریه در پنجشنبه گذشته تفاوت داشت.
واشنگتن این حمله را به بهانه حمله شیمیایی که به نیروهای اسد نسبت می‌دهد، انجام داد.
نیکی هیلی ۳۰ مارس پیش از آن حمله شیمیایی به خبرنگاران گفته بود: این شما هستید که نبردهای خود را انتخاب می‌کنید. زمانی که به این وضعیت نگاه می‌کنید شاهد تغییر اولویت‌ها هستیم و اولویت ما دیگر این نیست که بنشینیم و روی عزل اسد تمرکز کنیم.
با این حال به نظر می‌رسد رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا موضع محتاطانه‌ای در قبال اسد در پیش گرفته و شنبه تاکید کرد، اولویت اول واشنگتن شکست داعش است.
او در برنامه رودررو با ملت سی بی اس تاکید کرد: به محض اینکه تهدید داعش کاهش و یا حذف شود آن زمان می‌توانیم نگاه خودمان را مستقیما به تثبیت وضعیت سوریه متمرکز کنیم.
تیلرسون همچنین گفت: ایالات متحده امیدوار است بتواند طرفین را متقاعد کند تا روند تدوین راه حل سیاسی را آغاز کند.
او گفت: چنانچه بتوانیم به آتش‌بس در مناطق ثبات در سوریه دست یابیم پس از آن گمان می‌کنم به شرایطی دست یابیم که بشود روند سیاسی مثمر ثمر را شروع کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.