ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16176
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۳۹
  • 391 بازدید
  • ارسال توسط :

حضور اولین رسانه ایرانی در تونل‌های حفاری‌شده داعش+ فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، عملیات آزادسازی موصل وارد مراحل سرنوشت‌سازی شده است، همزمان با محاصره کامل تروریست‌های داعشی در این شهر از سوی نیروهای امنیتی و مردمی، عملیات آزادسازی شهر مهم «تلعفر» هم با مشارکت نیروهای بسیج مردمی یا همان حشد شعبی به‌صورت جدی دنبال می‌شود.  تروریست‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، عملیات آزادسازی موصل وارد مراحل سرنوشت‌سازی شده است، همزمان با محاصره کامل تروریست‌های داعشی در این شهر از سوی نیروهای امنیتی و مردمی، عملیات آزادسازی شهر مهم «تلعفر» هم با مشارکت نیروهای بسیج مردمی یا همان حشد شعبی به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

 
تروریست‌های داعشی بارها با انجام حملات انتحاری تلاش کرده‌اند مانع پیشروی نیروهای حشد شعبی شوند، اما نیروهای مردمی با دفع این حملات، عملیات خود را از فرودگاه تلعفر که در کنترل آنهاست، دنبال می‌کنند.

نیروهای داوطلب مردمی اخیراً توانستند در ادامه عملیات آزادسازی شهر تلعفر، تونلی را که تروریست‌های داعشی در یکی از کوه‌های این منطقه کنده بودند، کشف کنند که طی آن شماری از تروریست‌های داعشی به اسارت آنها درآمدند.

خبرنگار تسنیم در منطقه  عملیاتی تلعفر توانسته است با توجه به مسائل امنیتی و شرایط خاص عملیاتی، عملیات بازجویی از یکی از این اسیران داعشی را به تصویر بکشد.

اسیر داعشی که لهجه عربی خاصی دارد،‌ در این بازجویی به حضور خود در عملیات‌های تروریستی متعدد علیه نیروهای امنیتی و مردمی عراق اعتراف می‌کند.

 

نکته قابل توجه درباره این بازجویی، رفتار کاملاً انسانی و اخلاقی نیروی حشد شعبی است به‌خلاف توحش و بی‌رحمی تروریست‌های داعشی که با اسرای خود به وحشیانه‌ترین شکل رفتار می‌کنند.

 

بخش‌هایی از بازجویی رزمنده حشد شعبی از اسیر داعشی را که خبرنگار تسنیم در شرایط بسیار خاص موفق شده‌  است،‌ به تصویر بکشد، در زیر ملاحظه می‌کنید:


دانلود فیلم

رزمنده حشد شعبی: محمد (نام تروریست اسیر داعشی)، چند بار در جنگ شرکت کردی؟

اسیر داعشی: در جنگ فتحه، ام‌مغربه، یک جنگ در کوه‌های مکحول ، یکی جنگ کفور که شکست خورد.

رزمنده حشد شعبی: به مراکز پلیس حمله کردید و سپس عقب‌نشینی کردید؟

اسیر داعشی: من وارد آن نشدم، در این جنگ نیروی پشتیبانی بودم، من سلاح سبک داشتم.

رزمنده حشد شعبی: بعد چی شد؟

اسیر داعشی: چیز خاصی نیست.

رزمنده حشد شعبی : تاریخ جنگ‌هایی را که شرکت کردی، می‌گویی؟

اسیر داعشی: دقیقاً حضور ذهن ندارم و اسامی آنها را دقیقاً نمی‌دانم.

رزمنده حشد شعبی: فرمانده گروهی که در آن بودی، چه‌کسی بود؟

 
اسیر داعشی : دقیقاً نمی‌دانم.

رزمنده حشد شعبی:‌ ابوعجیلی یا دراجه بود؟

اسیر داعشی: نمی‌دانم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.