ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16177
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۵۲
  • 432 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تجلیل و تقدیر از جانبازان مدافع حرم شهرستان کارون برگزار شد +تصاویر

مراسم تجلیل و تقدیر از جانبازان مدافع حرم شهرستان کارون برگزار شد +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز،مراسم تجلیل و تقدیر از جانبازان مدافع حرم شهرستان کارون با حضور حجت الاسلام خضیراوی امام جمعه کارون،سرگرد بختیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون ،جانبازان مدافع حرم، مردم  و جمعی از مسئولین در فرهنگسرای مهدیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز،مراسم تجلیل و تقدیر از جانبازان مدافع حرم شهرستان کارون با حضور حجت الاسلام خضیراوی امام جمعه کارون،سرگرد بختیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون ،جانبازان مدافع حرم، مردم  و جمعی از مسئولین در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله برگزار شد.

در این مراسم سروان زبیدی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون و حجت الاسلام خضیراوی امام جمعه کارون به ایراد سخنانی پرداختند.

سرگرد بختیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار کارون نیوز گفت: مدافعان حرم و کسانی که در برابر گروههای تکفیری و تروریستی مبارزه می کنند، برای دفاع از جان و حیثیت مسلمانان و کشورهای اسلامی، از جان، مال و خانواده خود گذشته اند که این بسیار ارزشمند است.

وی افزود: درک احوالات این روزهای جانبازان به ویژه جانبازان مدافع حرم سخت است، جانبازانی  که دفاع از مقدسات و اسلام را حتی در خارج از مرزهای ایران هم بر خود واجب دانسته و برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و شیعیان مظلوم سوریه به این کشور رفتند.

سرگرد بختیاری با اشاره به هدف برگزاری این مراسم، گفت: با توجه به اینکه جانبازان در دفاع از حرم اهل بیت نقش بسزای دارند و جانبازان کمتر از شهدا نیستند، این مراسم را برگزار کردیم تا از این عزیزان تجلیل و تقدیر شود و یک روحیه ای برای آنها باشد.

وی با بیان اینکه جانبازان ارزش والایی دارند که باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرند، گفت: مسئولین بایستی به جانبازان توجه ویژه ای داشته باشند، این عزیزان نیاز به بعضی از امکانات و خدمات دارند و بعضی از آنها هم بیکار هستند و بایستی مسئولین به آنها توجه ویژه ای داشته باشند و این یکی از اهداف مهم ماست که دنبال می کنیم.

در پایان این مراسم از جانبازان مدافع حرم شهرستان کارون توسط مسئولان تجلیل و تقدیر شد.



مراسم تجلیل و تقدیر از جانبازان مدافع حرم شهرستان کارون برگزار شد +تصاویر













مراسم تجلیل و تقدیر از جانبازان مدافع حرم شهرستان کارون برگزار شد +تصاویر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.