ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16179
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۵۶
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشروی پلیس فدرال عراق در موصل/520 داعشی کشته و 420 خودرو منهدم شدند

پیشروی پلیس فدرال عراق در موصل/520 داعشی کشته و 420 خودرو منهدم شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، «شاکر جودت» در بیانیه‌ای اعلام کرد که از آغاز عملیات آزادسازی موصل پهپادهای نیروهای پلیس فدرال تاکنون 512 نفر از عناصر داعش را کشته‌ و نزدیک به 420 خودروی بمب‌گذاری‌شده تروریست‎ها را پیش از عمل منهدم کرده‌اند.وی افزود: نیروهای عراقی […]

ارتش عراقبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، «شاکر جودت» در بیانیه‌ای اعلام کرد که از آغاز عملیات آزادسازی موصل پهپادهای نیروهای پلیس فدرال تاکنون 512 نفر از عناصر داعش را کشته‌ و نزدیک به 420 خودروی بمب‌گذاری‌شده تروریست‎ها را پیش از عمل منهدم کرده‌اند.
وی افزود: نیروهای عراقی در چارچوب عملیات آزادسازی موصل تا کنون موفق شده‌اند نزدیک به 60 منطقه از غرب که شامل 2800 کیلومتر می‌‌شود را از اشغال تروریست‎ها خارج کنند.
رئیس پلیس فدرال عراق اضافه کرد که نیروهای عراقی با پیشروی‎های گسترده در شهر موصل 260 هزار نفر از اهالی شهر موصل و حومه آن را از چنگ عناصر داعش آزاد کرده‌اند و 12 هزار نفر از آوارگان را به شهر موصل بازگردانده‌اند.
حیدر العبادی در تاریخ 17 اکتبر سال 2016 دستور آغاز عملیات آزادسازی موصل را صادر کرد.
گروه‌های مختلف در این عملیات ارتش عراق را پشتیبانی می‌کنند.
پیش از این و در ماه ژانویه نیز ارتش عراق موفق شد شرق موصل را به طور کامل از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کند.
نیروهای عراقی به همراهی متحدان خود هم‌اکنون در حال درگیری تروریست های داعش برای آزادسازی بخش غربی موصل و آزادسازی شهر موصل هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.