ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16181
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۵۶
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
آمریکا قاضی، وکیل و جلاد جهانی نیست/ ترامپ و کشورش قطعا از حمله به سوریه ضرر خواهند دید

آمریکا قاضی، وکیل و جلاد جهانی نیست/ ترامپ و کشورش قطعا از حمله به سوریه ضرر خواهند دید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ اقدام اخیر آمریکا در حمله به سوریه اولین اشتباه استراتژیک نظامی ترامپ در دوران ریاست جمهوریش بر شمرده می شود. اقدامی که از سر غرور و خود برتر بینی پدید آمد اما اعتراضات جهانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ اقدام اخیر آمریکا در حمله به سوریه اولین اشتباه استراتژیک نظامی ترامپ در دوران ریاست جمهوریش بر شمرده می شود.

اقدامی که از سر غرور و خود برتر بینی پدید آمد اما اعتراضات جهانی و فروپاشی اقتدار نظامی آمریکا را در اذهان مردم دنیا کلید زد .

کمک با داعش، بله قربان گویی به عربستان سعودی و شیخ نشین ها، تحریک ایران، چین و روسیه برای تقابل بیشتر با آمریکا و هزاران پیامد منفی دیگر تنها عوائدی های موشک های اصابت کرده به سوریه برای آمریکا بود.

مولوی عبد الصمد کریمزائی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در این خصوص ابراز داشت: حمله موشکی آمریکا به سوریه قطعا به ضرر آمریکا تمام خواهد شد زیرا بیانگر تناقض های گفتاری و رفتاری ناشی از سردرگمی سیاسی است.

 

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در ادامه ابراز داشت: هنوز مدتی از ادعاهای ترامپ در مبارزه با داعش نمی گذرد که بر خلاف جریان تمام حرفهایش به سوریه برای منفعت رساندن به داعش حمله کرد.

مولوی کریمزائی با عمیق خواندن عمق پیامدهایی این اقدام بی باکانه و نسنجیده آمریکایی ها عنوان داشت: به زودی آمریکایی ها می فهمند که نجواهای اسرائیلی ها و برخی کشورهای منطقه برای شریک کردن آمریکا در جنگ های منطقه بزرگترین باتلاقیست که در آن گیر خواهند افتاد.

وی در ادامه افزود: آمریکایی ها فکر می کنند که قاضی، وکیل و جلاد جهان می باشند و هر کس که به نظرشان دست از پا خطا کند می بایست تنبیه شود که پنداری غلط است.

حاجی ملاعلی ایزدپناه از علماء اهل سنت شهرستان نیکشهر در این خصوص ابراز داشت: اسلام دینی حق و جهانیست که طبیعتا دشمنی کفر جهانی را نیز در بر دارد.

وی در ادامه گفت : حرکت غیر عقلائی اخیر آمریکا در حمله به سوریه را اقدامی در جهت حمایت از داعشی می دانیم که خودشان به وجودش آورده اند و به شدت این دسته اقدامات را محکوم می نماییم.

 

 

انتهای خبر /

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.