ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16199
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
همه مردم ایران نسبت به شهید آوینی تعلق خاطر احساس می‌کنند

همه مردم ایران نسبت به شهید آوینی تعلق خاطر احساس می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار غیب پرور در این دیدار با اشاره به هنر متعهدانه شهید آوینی گفت: سید مرتضی آوینی هنرمندی بود که در عرصه فرهنگ جامعه اسلامی ایران ماندگار شد. سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار غیب پرور در این دیدار با اشاره به هنر متعهدانه شهید آوینی گفت: سید مرتضی آوینی هنرمندی بود که در عرصه فرهنگ جامعه اسلامی ایران ماندگار شد.

سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه همه مردم ایران نسبت به شهید آوینی تعلق خاطر احساس می کنند افزود: راه اعتلای جامعه توجه به مردم است و این اصل از جمله خصیصه های بارز شهید آوینی بود که همواره خود را در متن جامعه می دید.

 

سردار غیب پرور با بیان اینکه آوینی از عرفان خاصی برخوردار بود که در امتداد منش رهبران الهی است، گفت: رهبران الهی تلاش می نمایند عرفان شخصی خود را تبدیل به عرفان اجتماعی نمایند و این کاری بود که شهید آوینی نیز برای آن تلاش می نمود.

 

وی با اشاره به وظیفه بسیج هنرمندان در شناسایی و معرفی هنرمندان متعهد از جنس شهید آوینی به مردم گفت: باید تلاش کنیم شخصیت شهید آوینی به طور جامع به مردم معرفی شود و از ارائه مقاطع محدودی از زندگی آن شهید گرانقدر پرهیز نماییم و منظومه زندگی او را که برای خواص و عامه مردم قابل الگو برداری است ارائه دهیم.

 

در این دیدار که تنی چند از هنرمندان متعهد کشور نیز حضور یافته بودند همسر شهید آوینی با بیان برخی ویژگی های سید مرتضی آوینی گفت: سید مرتضی برای اینکه محبوب قلوب مردم شود کاری نکرد و اگر امروز می بینیم که او در عرصه فرهنگ جامعه مانا شده است به خاطر تعهدی بود که از دورن او می جوشید.

 

وی با بیان اینکه شهید آوینی مسائل جامعه را خوب می دید و خوب بیان می کرد افزود: این نعمت خدادادی به سید مرتضی بود که مسائل را خوب درک می کرد و در راستای تبلیغ دین خدا تعهدی از جنس جوشش درونی داشت.

 

وی تاکید کرد مانایی شهید آوینی از تلاش من یا کسان دیگری نیست بلکه ماندگاری سید مرتضی از تعهد او به اسلام و مردم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.