ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16221
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
فناوری هسته‌ای با شجاعتِ قهرمان‌هاى بزرگ بدست آمده و با ترس از بین نخواهد رفت

فناوری هسته‌ای با شجاعتِ قهرمان‌هاى بزرگ بدست آمده و با ترس از بین نخواهد رفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان (1348) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) در بیانیه‌ای بمناسبت روز فناوری هسته‌ای اعلام کرد: در چنین روزى ایرانِ اسلامى به باشگاه هسته‌اى جهانى پیوست و این روز به نام  « روز فناورى هسته‌اى» در تقویم‌مان ثبت شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان (1348) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) در بیانیه‌ای بمناسبت روز فناوری هسته‌ای اعلام کرد: در چنین روزى ایرانِ اسلامى به باشگاه هسته‌اى جهانى پیوست و این روز به نام  « روز فناورى هسته‌اى» در تقویم‌مان ثبت شد. این روز بزرگ یاد آور حقى است که با شجاعتِ قهرمان‌هاى بزرگ بدست آمده و هرگز با ترس از شبه ابر قدرت‌ها از بین نخواهد رفت.

 

در ابتدای این بیانیه آمده است: سالها قبل تقویم‌ها ٢٠ فروردین را سالروز قطع رابطه سیاسى ایران و امریکا و شهادت سید شهیدان اهل قلم نشان می‌دادند، تا اینکه جوانانى از همین مرز و بوم با تکیه بر ایمان و علم و خود باورى، بى‌توجه به تمام دشمنى‌ها و تحریم‌ها فعل خواستن را صرف کرده و شعار ما می‌توانیم را در قلب همه ما مردم این سرزمین زنده کردند. در چنین روزى ایرانِ اسلامى به باشگاه هسته‌اى جهانى پیوست و این روز به نام  « روز فناورى هسته‌اى» در تقویم‌مان ثبت شد. این روز بزرگ یاد آور حقى است که با شجاعتِ قهرمان‌هاى بزرگ بدست آمده و هرگز با ترس از شبه ابر قدرت ها از بین نخواهد رفت.

 

در ادامه تاکید شده است: هرچند که در این دورانِ پسابرجامِ نافرجام حقمان با بى‌تدبیرى مسئولین خدشه‌دار شد اما بر ماست که ایستادگى در پاسدارى از این حق ملى را بر خود واجب بدانیم و بنا به فرموده رهبر انقلاب (دامة ظله) این را باور کنیم که « در آینده کشورى که نتواند انرژى مورد نیاز خود را تامین کند، کشورى شکست خورده خواهد بود و ناچارأ استقلال و عزت دینى و ملى خود را به پاى کشورِ مولدِ انرژى قربانى خواهد کرد».

 

این تشکل دانشجویی تصریح کرد: بى تردید پاسدارى از این آرمان‌ها، امید و خودباورى و توکل دسته جمعى دولت و ملت را میطلبد. مردم ما با تمام سختى‌ها، بارها ارادت خود را به این نظام و آرمان‌هاى مقدس انقلاب نشان دادند و هرگز پایمال شدن عزت نفس ملیشان را بر نمی‌تابند.

 

در ادامه آمده است: مسئولان بدانند، این مردم هرگز اجازه نخواهند داد که باوجود محقق نشدن شروط تعیین شده توسط مقام معظم رهبری، توافق هسته‌ای را مورد تأیید ایشان بدانند. این مردم بیدارند و نمی‌پذیرند که امروز پس از تجربه چندین باره بدعهدی طرف مقابل و دستاورد تقریبا هیچِ برجام، مسئولان آن را برنامه جامع اقتصاد مقاومتی بخوانند.

 

در پایان تاکید شد: به نمایندگی از مردمی که در قضیه‌ توافق هسته‌ای، کوله باری از تجربه و آگاهی و ایمان به دشمنی دشمنان به همراه دارند، آیه‌ای از قرآن کریم را به عنوان تذکر قرائت خواهیم کرد: « و اگر گروهی از مشرکان پیمان‌های خود را که بر آنها سوگند یاد کرده اند ، پس از آن که عهد بستند ، شکستند و درباره ی دین شما زبان به بدگویی گشودند ، آنان پیشوایان کفر به شمار می آیند و شما باید با پیشوایان کفر پیکار کنید ، چرا که آنان را هیچ پیمانی نیست، باشد که از پیمان شکنی دست بردارند.» (سوره توبه آیه 12)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.