ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16273
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۲۸
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

تهدید داعش به حملات بیشتر علیه قبطی‌های مصر

 در بیانیه گروه تروریستی داعش آمده است: ابو البراء المصری و ابو اسحاق المصری با استفاده از کمربندهای انفجاری عملیات علیه کلیساهای مصر را انجام دادند. در ادامه این بیانیه آمده است: ما عملیات بیشتری علیه قبطی‌های مصر انجام خواهیم داد. ابو البراء المصری انفجار اسکندریه را انجام داد و ابو اسحاق المصری عملیات طنطا […]

 در بیانیه گروه تروریستی داعش آمده است: ابو البراء المصری و ابو اسحاق المصری با استفاده از کمربندهای انفجاری عملیات علیه کلیساهای مصر را انجام دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما عملیات بیشتری علیه قبطی‌های مصر انجام خواهیم داد. ابو البراء المصری انفجار اسکندریه را انجام داد و ابو اسحاق المصری عملیات طنطا را به عهده گرفت.

از سوی دیگر عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر در تماس تلفنی دونالد ترامپ، همتای آمریکایی‌اش بر ضرورت مبارزه با تروریسم و مجازات تمام کسانی که از این اقدامات حمایت می‌کنند تاکید کرد.

وی هم‌چنین عنوان داشت که باید تلاش‌های جهانی برای مبارزه با تروریسم در سایه افزایش اقدامات تروریستی در سراسر جهان، تقویت شود.

ترامپ نیز در این تماس تلفنی دو حمله تروریستی صورت گرفته در طنطا و اسکندریه را محکوم کرده و بر حمایت کشورش از مصر در رویارویی با پدیده تروریسم تاکید کرد.

منابع امنیتی مصر روز یکشنبه از انفجار بمبی در داخل کلیسایی در شهر طنطا خبر دادند که ده‌ها کشته و زخمی نیز برجای گذاشت. این در حالی است که تلویزیون این کشور از انفجار دیگری در اطراف کلیسای مار مرقس اسکندریه خبر داد. این دو انفجار باعث شد تدابیر امنیتی در فرودگاه قاهره در نظر گرفته شود. داعش مسئولیت این انفجارها را برعهده گرفته بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.