ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16291
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۱۵
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
دو شهید مدافع حرم همزمان با نماز جمعه در پاکدشت تشییع می شوند

دو شهید مدافع حرم همزمان با نماز جمعه در پاکدشت تشییع می شوند

اکبر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دو شهید مدافع حرم در پاکدشت تشییع خواهند شد، اظهار داشت: دوشهید مدافع حرم به نام های شهید سید هادی حسینی، ۲۷ ساله و شهید محمد تاجیک ۲۴ ساله که در منطقه عملیاتی سوریه به شهادت رسیدند میهمان مردم مومن و انقلابی شهرستان پاکدشت خواهند […]

اکبر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دو شهید مدافع حرم در پاکدشت تشییع خواهند شد، اظهار داشت: دوشهید مدافع حرم به نام های شهید سید هادی حسینی، ۲۷ ساله و شهید محمد تاجیک ۲۴ ساله که در منطقه عملیاتی سوریه به شهادت رسیدند میهمان مردم مومن و انقلابی شهرستان پاکدشت خواهند بود.

وی ادامه داد: جمعه ۲۵ فروردین، همزمان با زمان برگزاری نماز جمعه، در مصلی پاکدشت مراسم عزاداری این دو شهید برگزار خواهد شد و پس از اقامه نماز بر پیکر این شهدای عزیز، تشییع می شود.

وی ادامه داد: بعد از اقامه نماز پیکر شهید هادی حسینی در پاکدشت تشییع شده و در گلزار شهدای روستای ارمبویه به خاک سپرده شده و شهید محمد تاجیک تا شریف آباد تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت گفت: این دو شهید عزیز از تیپ فاطمیون هستند.

رحمانی ادامه داد: شهدای تیپ فاطمیون همانند شهدای دیگر برای دفاع از حریم آل الله در سوریه از جان و مال خود گذشتند تا اجازه ندهند تکفیری ها کوچکترین جسارتی به حریم اهل بیت کنند.

بر اساس این گزارش، شهدای افغان در ۸ سال دفاع مقدس نیز بالغ بر ۳۰۰۰ شهید و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.