ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16363
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
فیصل المقداد: به هماهنگی بیشتری میان ارتش سوریه و عراق نیاز داریم

فیصل المقداد: به هماهنگی بیشتری میان ارتش سوریه و عراق نیاز داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شبکه روسیاالیوم، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: نیاز به هماهنگی بیشتری میان ارتش سوریه و عراق در زمینه مبارزه با تروریسم وجود دارد. وی افزود: من می گویم که ما به هماهنگی و همکاری بیشتر و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شبکه روسیاالیوم، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: نیاز به هماهنگی بیشتری میان ارتش سوریه و عراق در زمینه مبارزه با تروریسم وجود دارد.

وی افزود: من می گویم که ما به هماهنگی و همکاری بیشتر و بیشتر نیاز داریم. هماهنگی علنی و غیر علنی میان و ارتش عراق وجود دارد و مرکزی در عراق برای هماهنگی نظامی ایجاد شده است که نقش آفرینی می کند اما ما به هماهنگی بیشتر نیاز داریم؛ این درست است.

معاون وزیر خارجه سوریه بیان کرد: جنگ ضد داعش در دو کشور در واقع جنگ ضد دشمن واحدی است و هر پیروزی که در عراق به دست آید به نفع سوریه است و عکس این موضوع نیز صادق است یعنی هر پیروزی و دستاوردی که در سوریه به دست آید به نفع برادران عراقی است.

وی با اشاره به بی اعتمادی دولت سوریه به فرستاده ویژه سازمان ملل در سوریه و نقش وی در زمینه روند گفتگوها برای حل بحران سوریه در عین حال تاکید کرد که دمشق آماده تعامل با وی تا زمانی که نماینده سازمان ملل است.

فیصل المقداد درباره حمله آمریکا به سوریه نیز گفت: به نظر من منافع آمریکا حمایت از تروریسم و گروههای تروریستی است زیرا خوشحال ترین طرف از این حمله، داعش و جبهه النصره هستند. رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود که با داعش مقابله خواهد کرد اما وی با ارتش سوریه که علیه داعش و دیگر گروههای تروریستی عملیات می کند، می جنگد.

وی واکنش روسیه به حمله آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات را  با وجود حضور نظامیان روسیه در پایگاه( مورد حمله قرار گرفته)عقلانی توصیف کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.