ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16390
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

ایران سرچشمه استکبارستیزی در جهان/ جنگ نظامی علیه ایران بسیار ضعیف است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هادی باریک‌بین که با حضور مسئولان کشوری و استانی صبح امروز در شبستان امیرالمؤمنین(ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله باریک‌بین دارای شخصیتی بسیار کم‌نظیر بود چرا که از جمله ویژگی‌های وی می‌توان به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هادی باریک‌بین که با حضور مسئولان کشوری و استانی صبح امروز در شبستان امیرالمؤمنین(ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله باریک‌بین دارای شخصیتی بسیار کم‌نظیر بود چرا که از جمله ویژگی‌های وی می‌توان به صادق بودن، ولایتمداری، گوش به‌فرمان رهبری بودن و برجستگی‌های اخلاقی دیگر اشاره کرد.
وی ادامه داد: طبق روایات علماء وارثان انبیاء هستند که با بیان آموزه‌های دینی به روایت دین برای همگان می‌پردازند از این رو باید با سنجیدن رفتار، عمل و گفتار کسانی که در این مسیر گام برمی‌دارند نسبت به این افراد تأمل بیشتری صورت بگیرد.
حجت‌الاسلام صفایی ایران را سرچشمه استکبارستیزی در جهان دانست و گفت: به‌طور مسلم جنگ نظامی علیه ایران بسیار ضعیف است از این رو باید نسبت به دیگر جنبه‌های جنگ از جمله جنگ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی هشیار بوده و بدانیم  دشمنان در وادی برنامه‌ریزی بسیار دارند.
این مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در اردیبهشت 96 عنوان کرد: چشم همه دنیا به این انتخابات و میزان مشارکت عمومی مردم ایران در آن است لذا وظیفه شرعی همه ما حضور باشکوه و پرشور در این عرصه انتخاباتی است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت امیر صیاد شیرازی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح اشاره و بیان کرد: این شهید بزرگوار که در 18 سال پیش ناجوانمردانه به شهادت رسید نقش مهمی در عرصه‌های مختلف انقلاب داشت.
حجت‌الاسلام صفایی در پایان عنوان کرد: اینکه هنوز بعد از گذشت 18 سال در سراسر کشور برای این شهید والامقام چندین مراسم بزرگداشت گرفته می‌شود نشان از تقوی و ویژگی‌های بارز شهید صیاد شیرازی دارد که ما نیز باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.