ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16458
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۵۶
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
پدرانی که بوسه بر دست شان در آسمان پیوند می خورد/ یک مزار؛ سهم فرزندان شهدا از روز پدر در البرز + تصاویر

پدرانی که بوسه بر دست شان در آسمان پیوند می خورد/ یک مزار؛ سهم فرزندان شهدا از روز پدر در البرز + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ امروز در حالی استان البرز با جشن و سرور میزبان مناسبت فرخنده ولادت علی (ع) و روز پدر شده است که فرزندان شهدای مدافع حرم در این روز بار دیگر دل‌ تنگ پدران آسمانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ امروز در حالی استان البرز با جشن و سرور میزبان مناسبت فرخنده ولادت علی (ع) و روز پدر شده است که فرزندان شهدای مدافع حرم در این روز بار دیگر دل‌ تنگ پدران آسمانی خود شده و اشک‌ های دل‌ تنگی بر گونه‌ های آنان سرازیر می‌ شود.

آنچه دل تنگی فرزندان شهدا را کمی مرتفع می سازد هدف ارزشمندی است که پدران آسمانی شان به واسطه آن از سرمایه های خود گذشتند و با لبخندی به رنگ ایثار بابای از نظر غائب برای انها شده اند اما هم چنان با تبسمی درون قاب عکس مزار نوازشگرانه دست بر سر فرزند خود می کشند.

در روز پدر بهاری از دل تنگی بر گونه های فرزندان شهدا می بارد چرا که آنها با پدر خود به اندازه یک سنگ مستطیل شکل که بالای آن نوشته شده شهید و در حاشیه آن آمده است پدری مهربان و همسری فداکار دیدار می کنند.

فرزندان شهدای مدافع حرم شاید در نگاه اول حسرت بخورند که چرا پدر ندارند اما با نگاهی عمیق می بینند پدرشان به آنها چیزی داده است که هیچ پدری به فرزندش نداده است و آن هم نعمت اصالت، معرفت و ایمانیست که در خون فرزندان شهدای مدافع حرم جاریست، نعمتهایی که هرگز فروشی نیست.

امروز گلزار شهدا پر است از ” حمد و سوره ” هایی که فرزندان شهدا بر زبان می رانند، پر است از  حسرت هایی که برای نبودن عزیزی کشیده می شود و به حرمت حکمت خداوند با گفتن ” هر چه حکمت اوست” فرو می نشیند.

و اما آخرین روز پدر در امامزاده های کرج نیز همزمان با سراسر آرامستان ها و امامزادگان کشور حال و هوای دیگری دارد، اینجا پدرانی در خاک خفته اند که روزی برای این کشور افتخار آفریده و جانفشانی می کردند.

آخرین کلام فرزندان شهدا در روز پدر شاید این باشد که بیایید نگذاریم بوی شهادت در کوچه های شهرمان به بوی اسپره و ادکلن مبدل شود و همت کنید رزمنده و مدافع حرم باشید چرا که در رخسار شما بسیجیان بی گمان رشادت پدر و صورت ملکوتی بابا را می بینم.

آری امسال روز پدر، جای آن شیرمردان و پدران آسمانی که جان خود را عاشقانه در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فدا نموده و به همگان درس ایثار و مقاومت دادند در استان و شهرمان خالی است…

 

 

 

تصاویر: سیده ساجده قریشی – محمد بخشی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.