ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16474
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۰۷
  • 221 بازدید
  • ارسال توسط :
آزادسازی دو محله دیگر در غرب موصل

آزادسازی دو محله دیگر در غرب موصل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، نیروهای ارتش عراق در ادامه عملیات خود برای آزادسازی غرب موصل، موفق شدند دو محله دیگر در غرب موصل را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.«عبدالامیر یارالله» فرمانده عملیات نینوا روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه «السومریه» اعلام کرد: نیروهای سرویس ضد […]

آزادسازی دو محله دیگر در غرب موصلبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، نیروهای ارتش عراق در ادامه عملیات خود برای آزادسازی غرب موصل، موفق شدند دو محله دیگر در غرب موصل را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.
«عبدالامیر یارالله» فرمانده عملیات نینوا روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه «السومریه» اعلام کرد: نیروهای سرویس ضد تروریسم عراق در ادامه عملیات خود موفق شدند دو محله «الیرموک» و «السکک» در غرب موصل را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.
یارالله در این مصاحبه گفت: نیروهای عراقی خسارات سنگینی به تروریست‌های داعش وارد کرده و مقدار زیادی از تجهیزان نظامی آنها را نیز منهدم کرده‌اند.
این اقدام در حالی انجام می‌شود که نیروهای بسیج مردمی عراق نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که در منطقه «حمرا» موفق به منهدم کردن ده‌ها خودروی حامل مهمات متعلق به تروریست‌های داعش را منهدم و تعداد زیادی از تروریست‌ها در این منطقه را نیز به هلاکت برسانند.
«یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز اعلام کرده است که برای جلوگیری از اقدام داعش در راستای استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی،  عملیات موصل در محور راست این شهر با احتیاط بیشتر در حال انجام است.
طی روزهای گذشته و با تنگ‌تر شدن حلقه محاصره داعش، تروریست‌ها جنایات خود علیه غیرنظامیان را بیشتر کرده و افرادی که قصد خارج شدن از شهر دارند، را اعدام می‌کنند.
با آغاز عملیات آزادسازی موصل از روز 17 اکتبر سال 2016، نیروهای عراقی پس از سه ماه از آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل موفق شدند که  بخش شرقی شهر موصل را در اواخر ماه ژانویه سال جاری را به طور کامل آزاد کنند و همچنین «حیدرالعبادی» فرمانده کل قوا عراق روز 17 فوریه فرمان آغاز عملیات آزادسازی بخش غربی موصل را صادر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.