ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16506
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
  • 266 بازدید
  • ارسال توسط :
تمرکززدایی از برنامه‌های حوزه هنری بوشهر/ افزایش تولید آثار هنری

تمرکززدایی از برنامه‌های حوزه هنری بوشهر/ افزایش تولید آثار هنری

امید پارسایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حوزه هنری بوشهر در راستای تولید آثاری هنری و حمایت از هنرمندان استان بوشهر گام‌های بسیار خوبی را برداشته است و شاهد گسترش فعالیت‌های هنری در این حوزه هستیم. وی از تدوین بانک اطلاعاتی هنرمندان استان بوشهر برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به هنرمندان و […]

امید پارسایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حوزه هنری بوشهر در راستای تولید آثاری هنری و حمایت از هنرمندان استان بوشهر گام‌های بسیار خوبی را برداشته است و شاهد گسترش فعالیت‌های هنری در این حوزه هستیم.

وی از تدوین بانک اطلاعاتی هنرمندان استان بوشهر برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به هنرمندان و فرهیختگان استان خبر داد و اضافه کرد: رفع مشکلات معیشتی هنرمندان به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

افزایش تولیدات هنری در استان

رئیس حوزه هنری بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش برای افزایش تولیدات هنری در استان بوشهر، بیان کرد: توسعه صنعتی و زیرساخت‌های عمرانی در کنار ارزش‌گذاری به هنر و هنرمندان اهمیت دارد.

وی به برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: هنر انقلاب اسلامی گستره وسیعی دارد و هرکسی که مقوله پیشرفت، امیدواری و آینده سازی جامعه را در قالب اثرهای هنری منتقل کند، در این راستا گام برداشته است.

پارسایی‌فر اضافه کرد: در این هفته برنامه‌های مختلفی از جمله ششمین نمایشگاه گروهی نقاشی، دیدار با خانواده شهید انجم افروز در خورموج، برگزاری کارگاه خوشنویسی نام‌های خدا، شب شعر قیصر امین پور، کارگاه تخصصی سینمای انقلاب، کارگاه تخصصی ادبیات پایداری برگزار می‌شود.

محفل طنز استان بوشهر

وی از برگزاری سومین محفل طنز استان بوشهر به میزبانی فرهنگسرای شهر شنبه خبر داد و گفت: برپایی شب خاطره دفاع مقدس، بررسی سینمای شهید آوینی در گناوه و نشست هنرمندان نمایش و نمایش‌نامه‌خوانی از دیگر برنامه‌ها است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به نمایش فیلم‌های جشنواره دینی رویش در ایام اعتکاف در مساجد و دیدار هنرمندان استان با استاندار و بیان دغدغه‌ها اشاره کرد.

برگزاری مسابقه ملی داستان نویسی

وی از از تولید و پخش مجله تصویری برای اولین بار از سیمای استانی بوشهر با عنوان هنر انقلابی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه ملی داستان نویسی کوتاه با عنوان «بوشهر پایتخت فرهنگی خلیج فارس» از دیگر برنامه‌ها است.

پارسایی‌فر اظهار داشت: رونمایی از نماهنگی در مورد زوایای زندگی شهید آوینی، برگزاری کارگاه نقاشی انقلاب در مرکز استان، دیدار هنرمندان با نماینده ولی فقیه در استان و نشست بررسی کتاب «من زنده‌ام» از دیگر برنامه‌های این هفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.