ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16510
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
کمتر از 7 درصد عراق تحت تسلط داعش است

کمتر از 7 درصد عراق تحت تسلط داعش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرهنگ «یحیی رسول» سخنگوی اتاق عملیات مشترک آزادسازی موصل اعلام کرد که مساحتی که تروریست‌های داعش در عراق بر آن تسلط دارند بیش از 6.8 درصد مساحت کل کشور نیست. به نوشته پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، این مقام نظامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرهنگ «یحیی رسول» سخنگوی اتاق عملیات مشترک آزادسازی موصل اعلام کرد که مساحتی که تروریست‌های داعش در عراق بر آن تسلط دارند بیش از 6.8 درصد مساحت کل کشور نیست.

به نوشته پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، این مقام نظامی عراق افزود: داعش در ژوئن 2014،  108405 کیلومتر مربع یعنی یک چهارم عراق را در سلطه خود داشت اما اکنون به این مقدار ناچیز رسیده است.

او افزود: نیروهای امنیتی در داخل شهر موصل نیز به طور کامل بخش غربی را محاصره کرده‌اند و آزادسازی شهر مسلم و فقط مسأله زمان مطرح است.

یحیی رسول با بیان اینکه موصل از نظر نظامی آزاد شده است تأکید کرد که عناصر داعش از سوی هواپیماهای عراقی و ائتلاف آمریکایی نیز مورد هدف قرار می‌گیرند.

به گفته سخنگوی اتاق عملیات مشترک عراق، مسیرهای امدادی داعش میان عراق و سوریه نیز به طور کامل قطع شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.