ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16521
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

پوتین: جنگ آمریکا علیه عراق سبب تشکیل داعش شد

پوتین روز سه شنبه در کنفرانس خبری مشترک با سرجیو ماتارلی رئیس جمهوری ایتالیا در مسکو، اظهار کرد:وضعیت پیرامون حمله موشکی آمریکا به سوریه مشابه هجوم به عراق در سال ۲۰۰۳ است که به بهانه اثبات نشده وجود سلاح کشتار جمعی در این کشور انجام شد. روزنامه نزاویسیمایا گازتا در بخش اخبار آنلاین خود به […]

پوتین روز سه شنبه در کنفرانس خبری مشترک با سرجیو ماتارلی رئیس جمهوری ایتالیا در مسکو، اظهار کرد:وضعیت پیرامون حمله موشکی آمریکا به سوریه مشابه هجوم به عراق در سال ۲۰۰۳ است که به بهانه اثبات نشده وجود سلاح کشتار جمعی در این کشور انجام شد.

روزنامه نزاویسیمایا گازتا در بخش اخبار آنلاین خود به نقل از سخنان رئیس جمهوری روسیه نوشت: وزیر خارجه وقت آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل مدعی شد در عراق جنگ افزار کشتار جمعی وجود دارد، ولی نمونه ای از آن را هم ارائه نکرد.

پوتین گفت: پس از طرح این سخنان، لشکر کشی آمریکا به روسیه آغاز شد که ویرانی گسترده این کشور، تشدید تهدید تروریستی و پیدایش داعش را در پی داشت.رئیس جمهوری روسیه در پایان گفت: هم اکنون نیز چنین وضعیتی در حال رخ دادن است. می خواهم به آنان بگویم آیا برای شما کسالت آور نیست؟ اما ما پیشتر این موارد را شاهد بوده ایم.

آمریکا بامداد جمعه در یک اقدام ناگهانی که از سوی روسیه تجاوزگرانه اعلام شد، پایگاه هوایی الشعیرات یکی از مراکر هدایت عملیات ضدتروریستی در استان حمص سوریه را زیر موشکباران قرار داد و همزمان نیز گروه تروریستی داعش اقدام به انجام عملیات علیه نظامیان سوری کرد که شکست خورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.