ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16582
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۲۸
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
مجاهدت شهدا رمز ماندگاری اسلام و انقلاب /خاطرات والدین شهدای شهرستان خدابنده جمع آوری می شود

مجاهدت شهدا رمز ماندگاری اسلام و انقلاب /خاطرات والدین شهدای شهرستان خدابنده جمع آوری می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴، برنامه جمع آوری خاطرات والدین شهدای والا مقام شهرستان خدابنده با اجرای طرح خاطره‌نگاری از این عزیزان در قالب طرح "اسناد افتخار در تاریخ" در فروردین امسال با ثبت و ضبط خاطرات خانواده‌های شهیدان مصائبی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴، برنامه جمع آوری خاطرات والدین شهدای والا مقام شهرستان خدابنده با اجرای طرح خاطره‌نگاری از این عزیزان در قالب طرح "اسناد افتخار در تاریخ" در فروردین امسال با ثبت و ضبط خاطرات خانواده‌های شهیدان مصائبی و رحیمی آغاز شد.
در حاشیه آغاز این طرح منصوری رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستان خدابنده هدف از این برنامه را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره و سبک زندگی شهدا و خانواده این عزیزان به آحاد جامعه دانست و افزود: با تامین اعتبار این برنامه در سال ۹۶ ، جمع آوری خاطرات والدین بازماندگان، به خصوص والدین معزز شهدا در دستور کار خواهد بود .
وی ادامه داد: خروجی این اقدام اثری ارزشمند برای نسل‌های آینده می‌شود تا بدانند که رزمندان و شهدا انسان‌هایی شجاع دل و غیور بودند که برای حفاظت از میهن و داشته‌های خود از جانشان گذشتند.

رئیس بنیاد شهید خدابنده در ادامه یادآور شد:  جمع آوری خاطرات والدین شهدا توفیقی است که خداوند برای ما عنایت کرده است و ما باید قدردان  این نعمت بزرگ الهی باشیم و امیدواریم خداوند با دعای خیر این قشر ارزشمند ما را از مقربان درگاه خود قرار دهد.
منصوری با بیان اینکه امیدواریم هیچگاه شرمنده شهدا نباشیم، افزود: شهدا مسیر روشنی را پیش‌روی همگان قرار داده‌اند که با قدم گذاشتن در آن سعادت و خوشبختی حتما نصیب انسان می‌شود.

وی همچنین افزود: مجاهدت شهدا رمز ماندگاری اسلام و انقلاب است و این عرصه جزء با ایثار و فداکاری و شهادت تضمین نمی شود و پدران و مادران در طول تاریخ اسلام نقش آفرینی ویژه داشتند و اگر آنها از خود گذشتگی نمی کردند و پشتیبان فرزندانشان نبودند این رشادت ها و سرمایه ها ثبت و ماندگار نمی شد.

رئیس بنیاد شهید خدابنده تصریح کرد: مجاهدت پدران و مادران شهدا کمتر از مجاهدت شهدا نیست و هر روز رزمنده و شهیدی و ایثارگری در دامن پدر و مادری تربیت شده که جزء تکلیف و ایثار و ولایت مداری چیزی نیاموختند.

این مسئول با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: دنیا محل آزمایش الهی است و "شهدا" به خوبی و با سربلندی این آزمون را پشت سر نهادند.

رئیس بنیاد شهید خدابنده تصریح کرد: خداوند متعال "شهدا" را زنده خطاب کرده است و می فرماید: " که آنها را مرده مپندارید" و در واقع این نتیجه عمل صالح والدین شهدا است و باقیات و صالحاتی است که در قیامت دست آنها را خواهد گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.