ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16589
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۵۹
  • 478 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تسلیت مسئولان استانی و کشوری درپی درگذشت فرزند شهید شیرودی

پیام تسلیت مسئولان استانی و کشوری درپی درگذشت فرزند شهید شیرودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه مسئولان، نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی و شخصیت های استانی و کشوری در پیام های جدا گانه ای درگذشت فرزند شهید شیرودی را تسلیت گفتند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه مسئولان، نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی و شخصیت های استانی و کشوری در پیام های جدا گانه ای درگذشت فرزند شهید شیرودی را تسلیت گفتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی عروج ملکوتی فرزند یکی از سرداران شهید دوران هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سیدموسی خادمی خطاب به خانواده سردار شهید شیرودی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده معظم و مکرم سردار شهید والامقام مرتضی شیرودی
سلام علیکم
با نهایت تاثر و تاسف با خبر شدیم در روز میلاد سراسر نور و با سعادت مولی الموحدین حضرت علی( ع ) و روز پدر، فرزندی از 
خانواده بزرگ، صبور و ارزشمند شهدای بزرگوار استان (سید رضا شیرودی) بعد از تحمل ماه ها رنج و بیماری ناشی از تصادف در سالروز میلاد مولایش دار فانی را وداع گفته و به دیدار پدر شهیدش شتافت و از میان ما رفت.
به طور یقین فرزندان سرداران رشید و حافظان واقعی نظام اسلامی یعنی فرزندان شهدای والامقام، ستارگانی نورانی و یادگارانی ارزشمند هستند که وجودشان علاوه بر برکت و عزت،  تداوم ایثار ، فداکاری و از خودگذشتگی والدین آسمانی شان را به صورت نهادینه و همچون میراثی ماندگار در درون خود دارند.
 ضایعه جانگداز این جوان رعنا و متعهد یقینا برای خانواده و دوستان و خانواده های شهید و همرزمانش بسیار سخت و گران است اما چه می‌توان کرد که باید به تقدیر الهی گردن نهاد و به رحمتش امیدوار بود.
اینجانب این اتفاق ناگوار را به خانواده سردار شهید مرتضی شیرودی، مخصوصا مادر صبور، و همچین همرزمان آن قهرمان دوران هشت سال دفاع مقدس تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از پیشگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران خواستارم.
از خداوند بزرگ و بلند مرتبه میخواهم که این یادگار سردار شهید، بر سر سفره اهل بیت (ع) مهمان باشد.
  انشالله
                                                                                                                   سیدموسی خادمی
                                                                                                            استاندار کهگیلویه وبویراحمد

**************************

عدل هاشمی پور نماینده فعلی مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی  با صدور پیامی درگذشت فرزند شهید شیرودی را تسلیت گفتند.

 

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»

« إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون»

خانواده معظم شهید شیرودی

مصلحت خداوندی بر این قرار گرفت که انسانی مؤمن و ارزشمند، خدمتگزار صادق خانواده معظم شهدا، بنیاد شهید و امور ایثارگران  پس از مدت ها تحمل رنج و سختی سرانجام  در سالروز میلاد امام علی (ع) عروج و با پدر آسمانی خویش ملاقات نماید. اینجانب ضمن اعلام همدردی صمیمانه با خانواده شهید والا مقام و همه داغ دیدگان ٬ این فقدان جانکاه را به محضر بیت مکرم ٬ بنیاد شهید استان و شهرستان، سادات جلیل القدر امامزاده نورالدین (ع)  و تمام بستگان سببی و نسبی تسلیت عرض می نمایم. رحمت و غفران واسعه الهی برای آن عزیز به معبود پیوسته٬ علو درجات برای آن مرد خدا و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

                 عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

**************************

حجت الاسلام بزرگواری نماینده سابق مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت فرزند شهید شیرودی را تسلیت گفتند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت جانکاه جوان رشید و ارزشی سید رضا شیرودی یادگار سردار سر افراز اسلام سید مرتضی شیرودی را به سادات شهید پرور و رزمنده خیز نورالدین عباس و خانواده و بستگان نسبی و سببی آن عزیز سفر کرده مخصوصا مادر و همسر داغ دارش تسلیت عرض نموده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم و امید وارم که خداوند متعال ایشان را با اجداد طاهرین و پدر شهیدش محشور گرداند

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سید علی محمد بزرگواری

*****

 انا لله و انا الیه راجعون  ضایعه رحلت جانسوز  فرزند ارشد شیر دیار کردستان سردار سرافراز سپاه اسلام سید مرتضی شیرودی جوان ناکام سید رضا شیرودی را به محضر روح بلند و عرفانی و ملکوتی شهید شیرودی و جمیع سادات محترم و علی الخصوص خانواده محترم شهید شیرودی و وابستگان تسلیت عرض مینمایم و بقای عمر با عزت بازماندگان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم  شادی روح این جوان سفر کرده…   فاتحه مع الصلوات…     علی اصغر اعتمادی1396/01/23   ***********   گفتنی است زنده یاد سید رضا شیرودی حدود 30 سال سن داشت و دو ماه قبل بر اثر تصادف در جاده خیرآباد گچساران دچار ضایعه نخاعی شده بود و روزگذشته دار فانی را وداع گفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.