ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16672
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۱۱
  • 526 بازدید
  • ارسال توسط :
پنج تروریست داعش و القاعده در کراچی بازداشت شدند

پنج تروریست داعش و القاعده در کراچی بازداشت شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، نیروهای تکاور (رنجرز) پاکستان در جریان عملیات ضدتروریستی ردّ الفساد که این روزهای در بسیاری از مناطق کشور اجرا می شود، موفق به شناسایی مخفی گاه تروریست های خطرناک در شهر کراچی شدند. سرهنگ ‘قیصر نواز’ سخنگوی مقر فرماندهی نیروهای تکاور در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، نیروهای تکاور (رنجرز) پاکستان در جریان عملیات ضدتروریستی ردّ الفساد که این روزهای در بسیاری از مناطق کشور اجرا می شود، موفق به شناسایی مخفی گاه تروریست های خطرناک در شهر کراچی شدند.

سرهنگ ‘قیصر نواز’ سخنگوی مقر فرماندهی نیروهای تکاور در کراچی پس از عملیات بازداشت این تروریست ها در گفت وگو با رسانه ها گفت: عناصر بازداشت شده تحت آموزش داعش و گروه القاعده شاخه شبه قاره بودند.
وی افزود: نیروهای امنیتی با یورش به مخفی گاه این عناصر ضمن کشف مقدار زیادی اسلحه، کمربندهای انتحاری و مهمات، توانستند توطئه تروریست ها برای انجام عملیات خرابکارنه در کراچی را خنثی کنند.

این مقام نظامی پاکستان افزود: تروریست ها بازداشت شده با همکاری برخی عاملان اطلاعاتی خارجی در اقدامات خرابکارانه اخیر در کراچی و شهرهای ایالت بلوچستان نقش داشتند.
همچنین در عملیات جداگانه ای از سوی نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی در مناطق مختلف ایالت پنجاب پاکستان 9 تروریست وابسته به سازمان های تروریستی دستگیر شدند.

بخش مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب اعلام کرد که در عملیات نیروهای این سازمان در شهرهای مولتان و سیالکوت 9 تروریست دستگیر شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.