ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16697
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۳۳
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
دلنوشته فرزند شهیدی که همسر شهید مدافع حرم است برای حضرت زینب

دلنوشته فرزند شهیدی که همسر شهید مدافع حرم است برای حضرت زینب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سارا سادات رباط جزی همسر شهید مدافع حرم سعید سامانلو و فرزند شهید دفاع مقدس سید محمد رباط جزی در شب وفات حضرت زینب(س) دل نوشته ای در توصیف حضرت زینب(س) در اختیار سایت خبری ثامن قرار داد که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سارا سادات رباط جزی همسر شهید مدافع حرم سعید سامانلو و فرزند شهید دفاع مقدس سید محمد رباط جزی در شب وفات حضرت زینب(س) دل نوشته ای در توصیف حضرت زینب(س) در اختیار سایت خبری ثامن قرار داد که نشان دهنده صبر زینبی و ایستادگی زینب گونه  خانواده شهدا مخصوصا شهدای مدافع حرم با همه سختی ها و مصیبت ها  در راهی است که برایش عزیزانشان را تقدیم کردند دارد.

زینب(س) عاشقان را قبله گاه است، او ناظر صحنه های قتلگاه کربلا است، زینب در عالم بی مثال است و پیراهنش همچون حسین خونین فشان است.

زینب جان تو دختر زهرا بوی ، تو دختر مولابودی تو وارت عظمت طاها بودی، عزیزجان! چه بر سرت آورند که هنوز هم تاریخ بر مظلومیت و اسارت تو گریه می کند، عمه جان تو را فقط خدا می شناسد. مادر مصیت ها، نمی گذاریم تاریخ تکرار شود عزیزانمان فدای غربت تو، عمه جان نمی گذاریم دوباره اسیر شوی…

تو داغ پدر دیدی هنگامی که ضربت خورد و به خدای کعبه رستگار شد، تو داغ مادر جوانت را دیدی، عمه جانم درد فراق مادر مصیبت عظیمی بود، تو داغدار عزیز برادر بودی و کریم آل طاها را خون جگر دیدی، گویا جگر تو را پاره پاره کردند، خانم چه داغ های عظیمی؛
چگونه توصیف کنم دلتنگ جدت رسوالله بودی و وای وای از کرب و بلا..

مگر می توان کربلا را توصیف کرد؟ مگر می توان کربلا را نه به سادگی ، حتی به بسختی بازگو کرد، کربلا داغ حسین(ع) بود داغ علمدار بود، کربلا داغدار قاسم و عبدالله و عباس و اکبر بود داغ 72 لاله پر پر بود، کربلا سجاد بود و امامت، کربلا خون بود و شهادت.

بانو تو دختر شهید و شهیده ای تو خواهر شهید و مادر شهیدی تو عون و محمدت را با جان و دل برای فدا شدن در راه حسین آماده و تقدیم کردی و وقتی فرزندات شهید شدند در خیمه ماندی تا مبادا مولایت حسین علی(ع) با تو روبرو شود و خدای ناکرده از تو شرم کند ؛ خون های ناقابل عزیزان ما قابل شما را ندارد بانو…

عمه جان نماز شب تان را آن عالی ترین تقرب را در بزرگترین شب های مصیبت هایت نشسه خواندی و با عالی ترین کلام نزد پروردگارت و با خوشنودی از رضای خداوند و با قلبی اکنده از اندوه و جگری خونین خواندی، تو بنده خوب خدا بودی در صبر برای مصیبت ها و چیزی جز زیبایی ندیدی پس ما  هم چیزی جز زیبایی نمی بینیم.

عمه جانم کدام واژه ها را برای توصیف عظمت تو به یاری بگیرم فقط قادر متعال می داند چه بنده ای آفریده است، بارالها تو خود میدانی زینب کیست، پس خوشا به حال کسانی که عاشق عمه شان زینب(س) شدند و در این هیاهو بار سفر بستند و پرهای رهایی  را گشودند و راهی حریم حرم بانو شدند و خونشان به تاسی از قمر بنی هاشم و در دفاع از ناموس اهل بیت(ع) بر زمین شام جاری شد و به مقام شهادت نائل شدند.

خوشا به سعادتتان مدافعان حرم که رفتید از حریم حرم حضرت زینب(س) دفاع کنید، رفتید تا از حریم بانو زینب(ع) دفاع کنید، شما نخواهید گذاشت عاشورا تکرار شود این را خون های بر زمین ریخته فریاد می زنند که ناموس عباس دوباره اسیر نخواهد شد.

فقط خدا میداند اجر این شهیدان در پیشگاه پاک و مقدسش چیست؛ درست است که همه جان و مال و ابروی ما ذره ای ناچیز در برابر بانوی دوعالم زینب کبری هم نیست، اما همین ذره ناچیز پیش کشی ناقابل است.

میدانم خدا برای جوانی شهدای مدافع حرم، برای خانوادهایشان که دوستشان داشتند اما از آنها هم گذشتند برای همسران جوانشان برای نوگلان تازه متولد شده شان برای آرزوهای شیرینشان چنان اجری می دهد که خودش میداند وبس.

شهدا خوشا به سعادتتان…

فرزند شهید و  همسر شهید

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.