ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16699
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۴۵
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
«ملا هبت‌الله آخندزاده» به‌دست دوستانش مسموم و کشته شده است

«ملا هبت‌الله آخندزاده» به‌دست دوستانش مسموم و کشته شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده که «ملا هبت‌الله آخندزاده» رهبر طالبان بدنبال مسمومیت کشته شده است. در بخشی از بیانیه این گروه آمده است: از مدتی پیش به این سو میان رهبران طالبان بر سر تقسیم مادیات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده که «ملا هبت‌الله آخندزاده» رهبر طالبان بدنبال مسمومیت کشته شده است.

در بخشی از بیانیه این گروه آمده است: از مدتی پیش به این سو میان رهبران طالبان بر سر تقسیم مادیات و قوم پرستی اختلاف‌های شدید به وجود آمده و در نتیجه هبت الله رهبر این گروه توسط دوستانش مسموم و سپس به قتل رسیده است.

در این بیانیه همچنین آمده است که گروه طالبان مرگ ملا هبت‌الله را مانند سایر رهبرانشان پنهان کرده است.

هنوز گروه طالبان در این باره ابراز نظری نکرده‌اند، اما منابع حکومتی به تلویزیون یک گفتند: هبت‌الله ماه‌هاست که ناپدید و حتی در مناسبت‌ها نیز تاکنون پیامی نداده است.

این منابع که نخواستند نامشان فاش شود، افزودند: غیبت طولانی‌مدت رهبر گروه طالبان نشان می‌دهد که ممکن به او آسیب رسیده باشد.

به گفته‌ آنان تاکنون در نتیجه‌ی درگیری‌ها میان گروه طالبان و گروه داعش در بخش‌هایی از افغانستان، بیش از 10 تن ازجمله فرمانده‌هان هر 2 طرف کشته شده‌اند.

جمهور نوشت: ملا هبت‌الله آخنده زاده سومین رهبر گروه طالبان است. پیش از وی اختر محمد منصور در نتیجه‌ حمله‌ هواپیمای بی‌سرنشین آمریکا در خاک پاکستان کشته شد و مرگ محمد عمر، نخستین رهبر طالبان پس از گذشت 2 سال اعلام شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.