ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16830
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
نصب تندیس شهید بهشتی در منطقه ۷ تهران

نصب تندیس شهید بهشتی در منطقه ۷ تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید طلوعی با اعلام این مطلب اظهارکرد: تندیس شهید بهشتی از جنس برنز به ارتفاع ۳ متر و ۶۰ سانتیمتر با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان به ویژه جوانان با این شخصیت برجسته در این منطقه نصب شد. وی افزود: یکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید طلوعی با اعلام این مطلب اظهارکرد: تندیس شهید بهشتی از جنس برنز به ارتفاع ۳ متر و ۶۰ سانتیمتر با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان به ویژه جوانان با این شخصیت برجسته در این منطقه نصب شد.

وی افزود: یکی از مهمترین رسالت‌های مدیریت شهری معرفی هرچه بیشتر مشاهیر به نسل جوان و نسل‌های بعدی در قالب هنر شهری مرتبط است. از همین رو اداره زیباسازی منطقه درصدد است تا از طریق تندیس، سردیس و نقش برجسته‌ها اقدام به معرفی مشاهیر کند.

 

شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه تندیس‌ها و نمادهای نصب شده در میدان‌های اصلی یک شهر می‌تواند بیانگر بخشی از فرهنگ، نماد و یا ویژگی‌های آن باشد،گفت: تندیس‌ها به‌تدریج می‌توانند هویت منطقهای و بومی هر منطقه را شکل دهند و به ویژه در حافظه شهروندان و زندگی روزمره آنان باقی بماند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.