ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16865
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
اختصاص ۲۵ میلیارد ریال بودجه به بهسازی معابر پیشوا

اختصاص ۲۵ میلیارد ریال بودجه به بهسازی معابر پیشوا

شیرزاد یعقوبی، در گفتگو با خبرنگار مهر از جذب ۲۵ میلیارد ریال اعتبار  جهت روکش آسفالت معابر شهری خبر داد و افزود: سالجاری با مکاتبات و تلاش های صورت گرفته ، از محل اعتبارات استانی ۲۵ میلیارد ریال در خصوص روکش معابر شهری به شهرداری پیشوا اختصاص یافته است. شهردار پیشوا اظهار داشت : بهسازی، […]

شیرزاد یعقوبی، در گفتگو با خبرنگار مهر از جذب ۲۵ میلیارد ریال اعتبار  جهت روکش آسفالت معابر شهری خبر داد و افزود: سالجاری با مکاتبات و تلاش های صورت گرفته ، از محل اعتبارات استانی ۲۵ میلیارد ریال در خصوص روکش معابر شهری به شهرداری پیشوا اختصاص یافته است.

شهردار پیشوا اظهار داشت : بهسازی، ترمیم و روکش آسفالت معابر پیشوا از خواسته‌های به حق شهروندان است و در این راستا با پیگیری های صورت گرفته با جذب اعتبارات استانی، اعتبار سالجاری نسبت به سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود : با بررسی های به عمل آمده مقرر شد حد فاصل میدان بعثت و میدان شهید اردستانی تا انتهای محدوده شهری در بلوار شهید اردستانی به طول ۳۵۰۰ متر روکش آسفالت شود.

یعقوبی ادامه داد : سال گذشته با جذب اعتباری ۱۰ میلیارد ریالی، بلوار شهید قمی حدفاصل میدان اردستانی تا میدان بعثت طی اقدامی با تراش آسفالت قدیمی این مسیر به طور مکانیزه، روکش آسفالت این محدوده تعویض شد.

وی گفت: مردم پیشوا انتظار دارند شهرداری توجه بیشتری به این شهر داشته باشد و ما هم به عنوان خادمان مردم تمام تلاش خود را برای رضایت مردم به کار بسته و در آینده نیز به کار خواهیم بست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.