ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16899
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۲۵
  • 400 بازدید
  • ارسال توسط :
عامل حمله با کامیون به بازارچه برلین با داعش در ارتباط بود

عامل حمله با کامیون به بازارچه برلین با داعش در ارتباط بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پارس نیوز،  "انیس العامری" که اواخر سال گذشته با  کامیونی به بازارچه کریسمسی در برلین حمله کرده و شمار زیادی را کشت در ارتباط و تماس مستقیم با رئیس گروه تروریستی داعش بوده است. این خبر را هفته نامه اشپیگل با استناد به مدرکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پارس نیوز،

 "انیس العامری" که اواخر سال گذشته با  کامیونی به بازارچه کریسمسی در برلین حمله کرده و شمار زیادی را کشت در ارتباط و تماس مستقیم با رئیس گروه تروریستی داعش بوده است.

این خبر را هفته نامه اشپیگل با استناد به مدرکی که از طرف امارات به سازمان های امنیتی آلمانی در 8 ژانویه سال جاری میلادی ارائه داده منتشر کرده است.

بر این اساس "انیس العامری" دستورهای عملیاتی خود را از یک افراط گرا با نام مستعار ابوبراء عراقی تبار برای عملیات های خارج دریافت می کرده است.

انیس العامری تونسی در تاریخ 19 دسامبر سال 2016 با یک کامیون به بازارچه کریسمسی در برلین حمله کرده و دوازده نفر را به قتل رساند. وی چند روز بعد در حال فرار در مرز ایتالیا و توسط پلیس این کشور کشته شد. انیس العامری ماه ها قبل از ارتکاب این عمل به عنوان یک عنصر خطر شناسایی شده بود. داعش مسئولیت این حمله را در آن زمان بر عهده گرفت.

اداره فدرال پلیس جنایی آلمان اخیرا از حدود 600 عنصر خطر در آلمان خبر داده است که رکورد بالایی است. از تابستان سال گذشته به ندرت ماهی در آلمان سپری شده است بدون اینکه یک مظنون ترور در آن دستگیر نشده باشد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.