ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16914
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۴:۴۶
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
50 تا 80 درصد از داعشی ها، جنایتکار سابقه دار هستند

50 تا 80 درصد از داعشی ها، جنایتکار سابقه دار هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"،  پایگاه "الدیار" لبنان نوشت: یک پژوهش اروپایی اعلام کرد، مقامات امنیتی کشورهای عضو اتحادیه اروپا از اهمیت ارتباط بین حمایت مالی از تروریسم و پدیده بزهکاری و جرم و جنایت کاسته اند. در این پژوهش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"،  پایگاه "الدیار" لبنان نوشت: یک پژوهش اروپایی اعلام کرد، مقامات امنیتی کشورهای عضو اتحادیه اروپا از اهمیت ارتباط بین حمایت مالی از تروریسم و پدیده بزهکاری و جرم و جنایت کاسته اند.

در این پژوهش که توسط موسسه پژوهش های امنیتی اروپا انجام شده، آمده است، مقابله جدی و شدید با پدیده بزهکاری باعث می شود، عملیات مبارزه با تروریسم موثرتر باشد.

یکی از نتایج این پژوهش نشان می دهد، تروریسم به خودی خود، عملیاتی است که توسط جناح هایی حمایت مالی و توسط گروه های جنایتکار سازمان یافته انجام می شود. اما نمونه "داعش" به نظر بسیار خطرناک تر می رسد، زیرا 50 تا 80 درصد از افراد مسلح این سازمان جنایتکار سابقه دار می باشند.

پژوهشگران در این پژوهش مقایسه ای بین جنایتکاران داعش و القاعده انجام داده و به این نتیجه رسیدند که این آمار در میان افراد مسلح القاعده کمتر از 25 درصد است.

طبق این پژوهش تروریست های بلژیکی در راس فهرست جنایتکاران سابقه داری قرار گرفتند که به داعش ملحق شده اند. همگی این افراد به دلیل بزهکاری های مختلف همچون دزدی و تجاوز با سلاح سرد محکوم شده بودند. بسیاری از این افراد در نوجوانی وارد جهان جرم و جنایت شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.