ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 16920
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۰۵
  • 159 بازدید
  • ارسال توسط :
15 اردیبهشت؛ پایان زمان ارسال آثار به جشنواره شهدای دفاع از حرم

15 اردیبهشت؛ پایان زمان ارسال آثار به جشنواره شهدای دفاع از حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بخش رسانه‌های دیجیتال اولین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت با موضوعاتی همچون دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه و عراق، شهدای مدافع حرم، تشیع بدون مرز، مبارزه رسانه‌ای با استکبار و بوق‌های داخلی و خارجی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بخش رسانه‌های دیجیتال اولین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت با موضوعاتی همچون دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه و عراق، شهدای مدافع حرم، تشیع بدون مرز، مبارزه رسانه‌ای با استکبار و بوق‌های داخلی و خارجی آن برگزار می‌شود.

بخش‌های این جشنواره شامل پایگاه‌های اینترنتی، نرم‌افزارهای تلفن همراه، نرم‌افزارهای رایانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای و تلفن همراه، کانال صفحات در شبکه‌های اجتماعی است.

یکشنبه//15 اردیبهشت؛ پایان زمان ارسال آثار به جشنواره شهدای دفاع از حرم

کاربران تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا آثار خود را از طریق نشانی پست الکترونیک resaneh.jashnvare@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین آئین پایانی اولین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت نیز همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، 3 خرداد در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

دبیر بخش شعر این جشنواره، سعید بیابانکی، دبیر بخش داستان، جواد جزینی، دبیر بخش گرافیک(پوستر، اگهی ترحیم، گرافیک محیطی)، بشیر،دبیر بخش کلیپ، شعبانی و دبیر بخش امور بین‌الملل، طاهری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.