ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16924
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۱۸
  • 315 بازدید
  • ارسال توسط :
دستگیری ۴۹ مظنون داعشی در ترکیه در آستانه همه‌پرسی

دستگیری ۴۹ مظنون داعشی در ترکیه در آستانه همه‌پرسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری آنادولو، در پی عملیات گسترده نیروهای پلیس ترکیه، ۴۹ تن به اتهام برنامه‌ریزی برای انجام حملات تروریستی هم‌زمان با برگزاری رفراندوم در این کشور بازداشت شدند.   بر اساس گزارش‌ها نیروهای پلیس به صورت هم‌زمان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری آنادولو، در پی عملیات گسترده نیروهای پلیس ترکیه، ۴۹ تن به اتهام برنامه‌ریزی برای انجام حملات تروریستی هم‌زمان با برگزاری رفراندوم در این کشور بازداشت شدند.

 

بر اساس گزارش‌ها نیروهای پلیس به صورت هم‌زمان در چند نقطه استانبول عملیات ضدتروریستی خود را انجام دادند که در جریان آن موفق به کشف و ضبط تعدادی اسلحه و مهمات شدند.

 

گفته می‌شود ۴۱ تن از این افراد خارجی هستند.

 

بیش از ۵۵ میلیون تن از شهروندان ترکیه قرار است امروز (یکشنبه) به منظور تایید یا رد اطلاحات قانون اساسی در رفراندوم شرکت کنند. این در حالی است که نزدیک به یک ماه پیش گروه تروریستی داعش از اعضای خود خواسته بود تا علیه این رفراندوم دست به حملات تروریستی بزنند؛ چرا که به اعتقاد این گروه " این رفراندوم برخلاف خواست خداست" و شرکت‌کنندگان در آن "کافر" هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.