ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 16963
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۰۴
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :

پخش بهترین مستند «فیلم فجر» از شبکه مستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، چهاردهمین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» که از شبکه مستند سیما پخش می‌شود، به نمایش و بررسی مستند «A157» اثر تحسین شده بهروز نورانی‌پور اختصاص خواهد داشت. این اثر روایتی است از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، چهاردهمین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» که از شبکه مستند سیما پخش می‌شود، به نمایش و بررسی مستند «A157» اثر تحسین شده بهروز نورانی‌پور اختصاص خواهد داشت.

این اثر روایتی است از سرگذشت تکان‌دهنده سه دختر کرد سوری بعد از تجاوز داعش به آنها و تاکنون در 12 جشنواره خارجی حضور داشته و در جشنواره‌های داخلی نیز موفق به کسب جوایزی از جمله سیمرغ بلورین بهترین مستند جشنواره «فیلم فجر» در سال 94  شده است.

«به اضافه مستند» با حضور کارگردان و کارشناسان مربوط به مسائل سوریه به بررسی موضوعات مطرح شده در این اثر سینمایی خواهد پرداخت.

علاقه‌مندان به تماشای این برنامه می‌توانند سه شنبه، 29 فروردین ساعت 20:30  پای گیرنده های تلویزیونی خود بنشینند و یا شاهد تکرار آن چهارشنبه 30 فروردین ساعت 9:30 و جمعه اول اردیبهشت ساعت 13:30 از شبکه مستند سیما باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.