ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17001
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
تندیس شهید بهشتی در منطقه ۷ نصب شد

تندیس شهید بهشتی در منطقه ۷ نصب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: تندیس شهید بهشتی از جنس برنز با ارتفاع ۳ متر و ۶۰ سانتیمتر با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان به ویژه جوانان با این شخصیت برجسته در این منطقه نصب شد. وی در ادامه تصریح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: تندیس شهید بهشتی از جنس برنز با ارتفاع ۳ متر و ۶۰ سانتیمتر با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان به ویژه جوانان با این شخصیت برجسته در این منطقه نصب شد.
وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مهمترین رسالتهای مدیریت شهری معرفی هرچه بیشتر مشاهیر به نسل جوان و نسلهای بعدی در قالب هنر شهری مرتبط است از همین رو اداره زیباسازی منطقه درصدد است تا از طریق تندیس، سردیس و نقش برجسته ها اقدام به معرفی مشاهیر کند.
دکتر طلوعی با اشاره به اینکه تندیس ها و نمادهای نصب شده در میدان های اصلی یک شهر می تواند بیانگر بخشی از فرهنگ، نماد و یا ویژگی های آن باشد، خاطرنشان کرد: تندیس ها به تدریج می توانند هویت منطقه ای و بومی هرمنطقه را شکل داده و به ویژه در حافظه شهروندان و زندگی روزمره آنان باقی بماند.
به گفته وی نوع ارتباطی که بین مخاطب و این تندیس ها برقرار می شود می تواند تا حدود زیادی معرف شخصیت آن هنرمند و عارف باشد و روحیات و منویات آن شخصیت را به نسل بعدی معرفی کند.

برپایی ایستگاههای سلامت در محلات محروم و کمتر برخوردار
معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷  از ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان این منطقه از تاریخ  یکم لغایت ۷ اردیبهشت ماه همزمان با هفته سلامت خبر داد.
محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود:  معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به مناسبت هفته سلامت در نظر دارد جشنواره سلامت  را در این منطقه راه اندازی کند.
وی با اشاره به برپایی جشنواره سلامت، یادآور شد: غرفه های سلامت محور، ایستگاه های فرهنگی، خدمات آموزشی و مشاوره ای، مسابقات ورزشی، نقاشی کودک و… از جمله برنامه هایی است که در این جشنواره برگزار می شود.
معاون شهردار منطقه ۷ تصریح کرد: دیدار نمایندگان اعضای کانون های دهگانه سلامت محور با علمای دینی سطح منطقه ، برپایی ایستگاههای سلامت در محلات محروم و کمتر برخوردار با ارائه خدمات سلامت، برگزاری جشنواره غذای سالم، برگزاری بیش از ۵۰۰ کارگاه آموزشی با موضوع سلامت در سطح منطقه، برگزاری همایش منطقه ای با موضوع خانواده و سلامت روان، توزیع بسته های بهداشتی در مدارس محلات محروم، استقرار پایگاه انتقال خون در ساختمان منطقه، برگزاری اردوهای تفریحی، ورزشی، آموزشی و زیارتی و… تنها بخشی از اقدامات این معاونت به مناسبت هفته سلامت خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه خدمات ویژه( پزشکی ، دندانپزشکی پیراپزشکی ، بینایی سنجی ، مشاوره تغذیه) توسط کادر فعال کانون پزشکان منطقه ۷ در جشنواره سلامت ارائه خواهد شد، عنوان کرد: این برنامه ها با هدف ارتقاء سطح سلامت و آگاهی شهروندان نسبت به خدمات سلامت محور در منطقه هفت برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.