ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17003
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
لزوم توجه بیشتر مسئولان به آموزش و پرورش برای حل معضل اشتغال

لزوم توجه بیشتر مسئولان به آموزش و پرورش برای حل معضل اشتغال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرفریمان، معاون پژوهش برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی صبح امروز در دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان فریمان از همراهی و مساعدت آنان در کمک به امر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرفریمان، معاون پژوهش برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی صبح امروز در دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان فریمان از همراهی و مساعدت آنان در کمک به امر آموزش و پرورش وتعلیم وتربیت قدردانی‌کرد.

محمود شفق زرد با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری و یادآوری نزدیک شدن به هفته معلم اظهار کرد: استاد شهید مرتضی مطهری یک فیلسوف، اندیشمند و عالمی پارسا و ساده زیست بود که در دل مردم جای داشت.

 شفق افزود: شهید مطهری یک معلم به تمام معنا بود و ما باید این فرهنگ را زنده نگه داریم و در جهت ارتقا و اعتلای این فرهنگ در میان جامعه کوشا باشیم.

وی با در پیش رو بودن هفته بزرگداشت مقام معلم به نقش سازنده معلمان در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: باتوجه به اهمیت مسئله تولید و اشتغال، قشر دانش آموزی و جوان کشور هدف این شعار است که در این زمینه باید به آموزش و پرورش و این قشر نگاه مثبت وسازنده‌تری داشته باشیم.

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه از موزه وخانه استاد شهید مطهری بازدید و اعلام کرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم برای 90 هزار نفر از همکاران فرهنگی دوره ضمن خدمت مجازی از کتاب‌های استاد شهید مرتضی مطهری برگزار می‌شود.

وی در پایان از پژوهش‌سرای مرحوم مقیدنیا بازدید و از ظرفیت بسیار خوب و ارزنده این پژوهش‌سرا و فعال بودن آن با وجود برخی کمبودها قدردانی‌کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.