ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17018
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری در یک قاب

شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری در یک قاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شفاف، تصویری از شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در گفت‌وگو با سردار شهید حسن باقری در یکی از قرارگاه های عملیاتی که در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده می کنید. گفتنی است؛شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، روز شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۷۸ در حالی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شفاف، تصویری از شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در گفت‌وگو با سردار شهید حسن باقری در یکی از قرارگاه های عملیاتی که در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده می کنید.

گفتنی است؛شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، روز شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۷۸ در حالی که به قصد عزیمت به محل کار خود از منزل، خارج شده بود مورد سوء قصد یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت و به شدت مجروح شد. اهالی محل که از این حادثه مطلع شده بودند بلافاصله او را به بیمارستان انتقال دادند اما متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده، تلاش پزشکان برای نجات او بی نتیجه ماند و امیر سرافراز ارتش اسلام پس از عمری مجاهدت در راه خدا به فیض عظیم شهادت نایل آمد. 
سردار شهید حسن باقری در نهم بهمن ماه 1361 همزمان با ایام مبارک دهه فجر در حالی که تعدادی از همرزمان و همسنگرانش به دیدار حضرت امام خمینی (ره) رفته بودند، او برای شناسایی و آماده‌سازی عملیات والفجر مقدماتی به همراه تعدادی دیگر از نیروهای سپاه در منطقه فکه، در سنگر دیده‌بانی مورد هدف گلوله خمپاره دشمن بعثی قرار گرفت و به لقاءالله پیوست.

شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری در یک قاب+عکس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.