ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17037
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشروی چشمگیر ارتش سوریه در صوران/شهادت ۶۸ کودک در حمله تروریستها

پیشروی چشمگیر ارتش سوریه در صوران/شهادت ۶۸ کودک در حمله تروریستها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، ارتش سوریه و همپیمانان بر بخش گسترده ای از منطقه صوران در حومه شمالی حماه مسلط شدند. خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که ارتش سوریه و همپیمانان آن بر بخش های گسترده ای از منطقه صوران که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، ارتش سوریه و همپیمانان بر بخش گسترده ای از منطقه صوران در حومه شمالی حماه مسلط شدند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که ارتش سوریه و همپیمانان آن بر بخش های گسترده ای از منطقه صوران که یکی از بزرگترین مراکز جبهه النصره در حومه شمالی حماه محسوب می شود، مسلط شدند.

این در حالی است که جنگنده های ارتش سوریه مواضع داعش را در الرقه بمباران کردند و تلفات و خسارات سنگینی به تکفیری ها وارد کردند.

بر اساس این گزارش، بزرگترین مرکز داعش را که شماری از سرکرده های داعش و عوامل انتحاری در آن قرار داشتند، هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر برخی منابع حقوق بشری اعلام کردند که تعداد شهدای حمله روز گذشته تروریستها به اتوبوس های حامل ساکنان کفریا و الفوعه به بیش از ۱۲۰ نفر رسیده است.

این منابع بیان کردند: دست کم ۶۸ نفر از شهدا، کودک بوده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.