ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17175
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
  • 287 بازدید
  • ارسال توسط :

اجازه برکناری بشار اسد را نخواهیم داد

سرویس خارجی- «والنتینا ماتوینکو» رئیس شورای فدراسیون روسیه در دیدار با شاه عربستان در ریاض، خطاب به وی گفت: «روسیه برای ابقای بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه در قدرت، تحت هر بهایی تلاش نمی‌کند، اما اجازه هم نمی‌دهد اسد به زور ساقط شود.»ماتوینکو در ادامه متذکر شد: «تجارب خطرناکی در لیبی، عراق و یوگسلاوی(صربستان) رخ داده […]

سرویس خارجی-

«والنتینا ماتوینکو» رئیس شورای فدراسیون روسیه در دیدار با شاه عربستان در ریاض، خطاب به وی گفت: «روسیه برای ابقای بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه در قدرت، تحت هر بهایی تلاش نمی‌کند، اما اجازه هم نمی‌دهد اسد به زور ساقط شود.»
ماتوینکو در ادامه متذکر شد: «تجارب خطرناکی در لیبی، عراق و یوگسلاوی(صربستان) رخ داده و همه (آنها) پیامدهای فاجعه‌باری داشته‌اند.»
این مقام روس در ریاض همچنین اعلام کرده که ملک سلمان به دعوت «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه، طی سال جاری میلادی راهی مسکو می‌شود. آل سعود یکی از دشمنان اصلی مقاومت و بشار اسد است.
تحولات میدانی سوریه
نیروهای ارتش سوریه اما در ادامه پیشروی‌های خود در استان «حماه»، کنترل شهر «صوران» را در دست گرفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، نیروهای ارتش سوریه در این استان، مناطق دیگری را نیز از شورشیان پس گرفتند.
در استان رقه نیز جنگنده‌های ارتش سوریه بزرگترین پایگاه داعش را منهدم کردند. محل دقیق این پایگاه گزارش نشده است.
نیروهای ائتلاف بین‌المللی به اصطلاح ضد داعش نیز یک عملیات «هلی‌برن» تحت فرماندهی آمریکا را در «دیرالزور» انجام دادند.
 به گفته منابع محلی، در این عملیات، ده‌ها تفنگدار آمریکایی در منطقه پیاده شدند و سپس عملیات علیه عناصر داعش 20 دقیقه طول کشید و بلافاصله آنها منطقه را تخلیه کردند.
این در حالی است که به اعتقاد کارشناسان، آمریکا و داعش در سوریه، هماهنگ عمل می‌کنند و حملات آمریکا علیه این گروه تروریستی، اقدامی ساختگی است.
افزایش تلفات
فاجعه الراشدین
خبرگزاری فارس نیز به نقل از منابع سوری اعلام کرده شمار کشته‌های عملیات تروریستی در «الراشدین»، به 125 نفر رسیده است.
از مجموع این تعداد، 68 نفر از جانباختگان، کودک هستند.
شنبه گذشته یک خودروی بمب‌گذاری شده که حامل مواد غذایی بود، در منطقه «الراشدین»(غرب حلب) اتوبوس‌های حامل ساکنان مناطق شیعه‌نشین «فوعه» و «کفریا» را هدف قرار داد.
همچنین، در ادامه واکنش‌های چهره‌ها و کشورها نسبت به این فاجعه، «نبیل فاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت، کشورهای حامی تروریسم، مسئول کشتار زنان و کودکان کفریا و فوعه هستند.
وزارت خارجه سوریه نیز با ارسال دو نامه برای دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان، یادآور شد، مدعیان حقوق بشر مانند مردگان سکوت کرده و این جنایت را محکوم نمی‌کنند.
دمشق همچنین از سازمان ملل خواست کشورهای حامی تروریست‌ها را مورد بازخواست قرار دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.