ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17186
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۴:۲۴
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
کارنامه دولت در مورد ورامین تنها حرف بدون عمل است

کارنامه دولت در مورد ورامین تنها حرف بدون عمل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی، شب گذشته در جمع کثیری از مردم ورامین در مصلی صاحب الزمان( عج) این شهرستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: قطعا دولت کنونی مانند هر دولت دیگر دارای نقاط ضعف و قوت است و باید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی، شب گذشته در جمع کثیری از مردم ورامین در مصلی صاحب الزمان( عج) این شهرستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: قطعا دولت کنونی مانند هر دولت دیگر دارای نقاط ضعف و قوت است و باید ببینیم ضعف این دولت بیشتر است یا قوت آن بیشتر به چشم می خورد.

وی اضافه کرد: این ضعف و قوت را مردم باید تشخیص دهند اما نظر شخصی بنده این است که این دولت در چهار سال دوران خدمت خود برای شهر شهیدان ۱۵خرداد هیچ گونه کار مثبت و فعالیت خوبی که قابل دفاع باشد انجام نداده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: بنده یکی از منتقدین صد درصد سیاست دولت احمدی نژاد در خصوص بی مهری به ورامین هستم ولی لااقل دولت قبل به نامه ها و درخواست ها نگاهی می انداخت اما در زمان دولت کنونی ما چیزی ندیدیم و این مایه تعجب است.

محمودی با تاکید بر این که هیچ حرکت مثبتی در مورد ورامین توسط دولت کنونی انجام نشده است، افزود: نمونه آن جاده آبباریک است و باعث ننگ است که در هشت کیلومتر جاده تاکنون بیش از ۲۰  انسان جان داده اند، مسئولین این دولت در این جاده رفت و آمد کردند و جاده را دیدند اما هیچ اتفاق مثبتی نیفتاد و همه تنها به وعده های توخالی بسنده کردند و کارنامه دولت در مورد ورامین تنها حرف بدون عمل است.

هجمه ها علیه شورای نگهبان طبیعی و در عین حال شرم آور است

وی گفت: در مورد انتخابات ریاست جمهوری نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همواره برای خود من حجت شرعی است،  چرا اینکه حوزه معیارهای اسلامی و سیاسی بسیار محکم و مستدل برای انتخاب اصلح دارد، این وظیفه ما است که رئیس دولت دلسوز، کارآمد و راستگو انتخاب کنیم.

امام جمعه موقت ورامین هجمه ها علیه شورای نگهبان را طبیعی و در عین حال شرم آور خواند و گفت: شورای نگهبان با صلابت و شجاعت عمل می کند و به همین دلیل است که هجمه ها علیه این شورا زیاد است.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین سپس با اشاره به احاطه دشمن بر پیام رسان « تلگرام» گفت: با توجه به اینکه دشمن احاطه کامل به فضای تلگرام دارد توصیه می کنم به شبکه ملی « سروش» بپیوندید که تولید داخل و از امنیت قدرتمند داخلی برخوردار است.

ننگ است که عده ای به خاطر  چهره و عکس های آنچنانی رای بیاورند

وی در مورد برخی شایعات در جهت دخالت دفتر امام جمعه ورامین در مورد تایید و یا رد صلاحیت ها گفت: دفتر امام جمعه هیچ گونه دخالتی در رد و تایید نامزدهای انتخاباتی ندارد ولی به مردم هشدار می دهم که به افراد ناصالح رای ندهید.

محمودی با اشاره به برخی افراد که با چهره های بزک کرده اقدام به جذب رای می کنند افزود: ننگ است که عده ای به خاطر  چهره و عکس های آنچنانی رای بیاورند، خدا کند مردم از دوره قبل شورای اسلامی شهر ورامین درس گرفته باشند و در انتخاب های خود بیشتر دقت کنند، رای اگر بر اساس چهره نامزد باشد حاصل آن شورایی خواهد شد که نابسامانی را در شهر به ارمغان می آورد.

امام جمعه موقت ورامین تاکید کرد: در مورد بحث تایید و رد صلاحیت ها و تایید افراد با عکس های آنچنانی هیئت اجرایی و نظارت مسئول مستقیم هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.