ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17243
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۷:۳۰
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
مبارک باد 29 فروردین بر ارتشیان غیور

مبارک باد 29 فروردین بر ارتشیان غیور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر، کمتر کسی است که از نقش گلبول های سفید در تأمین امنیت و سلامت و سرزندگی بدن انسان مطلع نباشد. اهمیت امنیت یک کشور نیز کمتر از سلامت بدن نیست همانگونه که پیامبر خاتم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر، کمتر کسی است که از نقش گلبول های سفید در تأمین امنیت و سلامت و سرزندگی بدن انسان مطلع نباشد. اهمیت امنیت یک کشور نیز کمتر از سلامت بدن نیست همانگونه که پیامبر خاتم صلوات الله علیه می فرمایند:

 

نِعْمَتَانِ‏ مَجْهُولَتَانِ‏ الْأَمْنُ وَ الْعَافِیَة
دو نعمت است که ناشناخته است: امنیت و تندرستی.

 

امنیت هر ملتی توسط نیرو های مسلح آن تأمین می شود و در اوقاتی که همگان به استراحت، تفریح یا فعالیت شغلی خود مشغولند، عده ای در لباس مقدس سربازی از مرز های هوایی، زمینی و دریایی مواظبت نموده و از نفوذ دشمن و عوامل مخل آسایش جلوگیری می کنند و به فرمایش مولای متقیان علی علیه السلام :
سربازان، به اذن خداوند، دژ مردم، زینت زمامداران، مایه عزّت دین و امنیّت اند و کار مردم، جز به آنان استوار نمی شود.

 

این روز ها با نگاهی به عملکرد بد ارتش های بعضی کشورها همچون مصر، لیبی، بحرین و… به خوبی نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در همراهی با مردم و حتی پیشگامی در پیروزی انقلاب اسلامی و جانفشانی های سربازان این مرز و بوم در 8 سال جنگ علیه متجاوزین مشخص می شود. ارتشی که با درایت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و لیاقت و شایستگی بدنه ارتش به گفته رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ارتش اسلام، ارتش قرآن و ارتش امام زمان (عج ) تبدیل گردید و دلاور مردانی چون شهید صیاد شیرازی، شهید بابائی، شهید شیرودی و شهید همتی را تربیت کرد و تقدیم استقلال و امنیت کشور نمود.

 

29 فروردین روزیست که در تقدیر از این بازوی قدرتمند انقلاب و نظام و در جهت خنثی سازی شعار بدخواهان ملت در انحلال آن، از سوی حضرت امام خمینی روز ارتش نام گرفت.

 

گرامی باد یاد 48000 شهید ارتشی و مبارک باد 29 فروردین بر ارتشیان غیور.خداوند پشت و پناه این دلاورمردان باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.