ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17251
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۰۲
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
جزئیات مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید”محمدحسین حمزه”

جزئیات مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید”محمدحسین حمزه”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید محمدحسین حمزه از شهدای مدافع حرم پنجشنبه هفته جاری (31فروردین) در سمنان برگزار می‌شود. این مراسم با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس، مسئولین استانی و شهرستانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید محمدحسین حمزه از شهدای مدافع حرم پنجشنبه هفته جاری (31فروردین) در سمنان برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس، مسئولین استانی و شهرستانی از ساعت 17 الی 18:30 در جوار مزار مطهر شهید در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) شهر سمنان برگزار خواهد شد.

حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز در نخستین آیین سالگرد این شهید مدافع حرم سخنرانی خواهد کرد و علی اکبر نظری، مداح برجسته استان سمنان، در جوار حرم مطهر این شهید به مداحی و مرثیه سرایی می پردازد.

پیش از این قرار بود مرتضی طاهری مداح برجسته کشوری در نخستین سالگرد شهید حمزه مداحی کند که به علت فوت والده گرامیشان نمی توانند در سمنان حضور یابند.

محمد حسین حمزه، شهید مدافع حرم شهر سمنان از نیروهای سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بود که 15 فرودین سال 95 برای دفاع ازحریم عقیله بنی هاشم به سوریه اعزام شد و به‌عنوان مستشار در آنجا خدمت می‌کرد و سرانجام بعد از گذشت ده روز یعنی  26 فروردین ماه 95 در دفاع از حرم نورانی حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید والامقام پنجشنبه 2  اردیبهشت 95  وارد شهرسمنان شد و شنبه  4 اردیبهشت در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) این شهر به خاک سپرده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.