ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17263
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۲۷
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش درصدد نابودی کلمه مقدس «لا اله الا اللّه» است

داعش درصدد نابودی کلمه مقدس «لا اله الا اللّه» است

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هدایت بالاترین هدیه خداوند سبحان است و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم. نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با محکوم نمودن جنایات گروهک تکفیری تروریستی داعش گفت: آمریکا این گروه تکفیری را برای ضربه زدن به اسلام ایجاد کرد. آیت الله علما […]

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هدایت بالاترین هدیه خداوند سبحان است و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با محکوم نمودن جنایات گروهک تکفیری تروریستی داعش گفت: آمریکا این گروه تکفیری را برای ضربه زدن به اسلام ایجاد کرد.

آیت الله علما از بین بردن کلمه مقدس «لا اله الا اللّه» و ضربه زدن به اسلام ناب محمدی را از اهداف گروه های تکفیری و تروریستی دانست و گفت: داعش جنایتکار اسلام را هدف قرار داده است.

امام جمعه کرمانشاه خواستار تلاش همگامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص«اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال» شد و بیان کرد: باید استعدادها و ظرفیت های مهم هر منطقه شناسایی و بکارگیری شود.

آیت الله علما با توصیه همگان به تقوای الهی خواستار اقدام مؤثر مسئولان برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شد و گفت: باید زمینه اشتغال پایدار برای جوانان فراهم شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.