ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17267
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۳۲
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
اقتدار نیروهای مسلح، جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد

اقتدار نیروهای مسلح، جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در مراسم رژه 29 فروردین تربت حیدریه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک پدیده و حقیقت زنده و پویاست که رشد و تکامل آن نیازمند پاسداری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در مراسم رژه 29 فروردین تربت حیدریه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک پدیده و حقیقت زنده و پویاست که رشد و تکامل آن نیازمند پاسداری و دیدبانی دائمی و مقتدرانه است.

وی افزود: قانون اساسی کشور برای صیانت از این حقیقت، نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و بسیج مردمی را در ساختار نظام تعریف کرده و برای هرکدام وظایف جداگانه ای تعریف کرده که همه این وظایف به حفظ و تمامیت ارضی ایران و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی ختم می شود.

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر قوای مسلح پس از پیروزی انقلاب با مدیریت کردن قائله های کردستان و قومیت ها و همچنین جنگ تحمیلی برگ زرینی از تاریخ انقلاب را به نام رزمندگان اسلام به ثبت رساند و این قوا باید بنیه نظامی و معنوی خود را تقویت کنند.

عصمتی، آرامش و امنیت امت اسلامی را مرهون رشادت طلبی رزمندگان اسلام برشمرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح ایران، این کشور را در برابر زور گوئی های مستکبران و متجاوزان عالم بیمه کرده و اکنون هیچ کشوری حتی به خود اجازه نمی دهد که به تهاجم نظامی فکر کند.

وی اذعان کرد: ارتش  برگرفته از شخصیت های متعهد و مومن و انقلابی است که با سپری کردن همه آموزش های نظامی آماده خود را در مسیر ولایت برای هرگونه جانفشانی آماده کرده است..

امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: بازدارندگی در برابر تهاجم احتمالی دشمن مستلزم ارتقای سطح آمادگی نیروها و تجهیزات است که اساس آن را تکیه بر قدرت لایزال الهی تشکیل داده است.

فرمانده تیپ 177 شهید محمدجعفر نصر اصفهانی در سخنانی تنها راه نجات کشور در عرصه های مختلف را اجرای منویات و سیاست های فرماندهی کل قوا دانست و افزود: عمل به اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش های نظامی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی این کشور را در برابر هر آسیبی مصون خواهد داشت.

سرهنگ حمیدرضا جعفری گفت: نیروی زمینی ارتش تمام تحرکات منطقه ای و فرا منطقه ای دشمنان نظام را رصد می کند و بر اساس آن برنامه ها و تاکتیک های خود را طراحی و تدوین می کند.

تیپ 177 پیاده شهید محمدجعفر نصر اصفهانی در خردادماه سال 90 از لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شده و ماموریت خود را به صورت مستقل پی گرفت.
این یکان نظامی تاکنون هزار و 520 شهید و افزون بر سه هزار جانبار تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

تیپ پیاده 177 شهید محمد جعفر نصر اصفهانی، گروه توپخانه، پدافند هوایی و موشکی 61 محرم، ناحیه مقاومت بسیج و منطقه انتظامی، نیروهای مسلح مستقر در تربت حیدریه به شمار می روند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.