ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17271
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۴۲
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری اردوی نماز ویژه کارکنان بنیاد شهید لرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز، 29 فروردین در جلسه ستاد اقامه نماز این بنیاد، گفت: قرآن شاکله رفتاری را برای ما تعریف می‌کند که امروزه به آن رسیده‌ایم و باید رفتار ما جهت آموزه‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز، 29 فروردین در جلسه ستاد اقامه نماز این بنیاد، گفت: قرآن شاکله رفتاری را برای ما تعریف می‌کند که امروزه به آن رسیده‌ایم و باید رفتار ما جهت آموزه‌های قرآنی باشد. قرآن و نماز دو موردی هستند که شهدا در خصوص آن تأکیدات مهمی داشتند.
وی افزود: جامعه‌ای که به دین و نماز پایبند باشد آسیب‌پذیری کمتری دارد و ما باید سعی کنیم در کنار تحقق شعار سال بحث نماز را در مجموعه کاری پیگیری نماییم و عامل به آن باشیم تا اثربخشی نماز را در کار و زندگی‌مان به‌صورت ملموس احساس کنیم.
روشنی خواستار برگزاری جلسات ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی جدول زمانبندی ماهانه شد که براساس آن گزارش اقدامات شهرستان‌ها را رصد کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری اردوی نماز برای همکاران بنیاد شهید خبر داد و گفت: نرم‌افزارهای خوبی در امر نماز تهیه شده که باید سعی شود در اختیار همکاران قرار گیرد و کارگاه‌های آموزشی را در داخل طبیعت برای همکاران برگزار کنیم.
روشنی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری شعار سال به «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» گفت: همه معاونان با جدیت دغدغه شعار سال خصوصاً در زمینه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر را داشته باشند.
روشنی بر لزوم شناخت مسائل و ظرفیت‌ها تاکید کرد و افزود: مهم است ظرفیت‌های استان را بشناسیم و به‌درستی از آن استفاده کنیم .
مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثارگران لرستان گفت: جشنواره کارآفرینان شاهد و ایثارگر لرستان را با قدرت برگزار کنیم و حتی اگر بتوانیم در سال‌جاری دو بار آن‌را اجرا کنیم.
روشنی درباره خدمات‌رسانی به ایثارگران با تاکید بر اولویت واگذاری تجهیزات و امکانات به شهرستان‌های محروم استان افزود: همکاران شهرستانی مستقیماً با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در ارتباط هستند،بناید به‌خاطر نبود سیستم و فرسودگی سخت‌افزارها کار مراجعین لنگ بماند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.