ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17291
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
  • 341 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار مسئولان شهرستان لنده با خانواده شهید عسکری+تصاویر

دیدار مسئولان شهرستان لنده با خانواده شهید عسکری+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، به منظور تکریم خانواده های معظم شهداء امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان لنده با خانواده معظم شهید مندنی عسکری در روستای سرآسیاب دیدارکردد. در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، به منظور تکریم خانواده های معظم شهداء امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان لنده با خانواده معظم شهید مندنی عسکری در روستای سرآسیاب دیدارکردد.

در این دیدار حجت الاسلام سید محود الهی نیا رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده ضمن تجلیل از خانواده شهید عسکری اظهارکرد: رسالت مهم و اساسی همه دست اندرکاران این نظام حفظ و حراست آرمانهای ارزشمند انقلاب اسلامی در مسیر شهداست که لازمه آن پیروی از مکتب شهداء است.

وی افزود: مادران شهدا با انجام رسالتی فاطمی و با الگو گیری از صبر و بصیریت حضرت زینب(س) با تقدیم همه وجوشان به دنبال حفظ نظام و انقلاب هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: همه ما باید خوب بدانیم که امنیت و آرامش امروز ما مدیون ایثارگری و شهادت طلبی شهدا است.

وی تاکیدکرد: تکریم، تجلیل و دیدار از خانواده های معظم شهدا از وظایف مسئولان است چرا که امنیت و جایگاه امروز ما مرهون فداکاری ها و ایثارگری های شهیدان است.

شهید مندنی عسکری در تاریخ ۳ اردیبهشت  ۱۳۶۶ در منطقه بانه کردستان (کربلای 10به شهادت رسید.

تصاویر تکمیلی:           

 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.